چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۹

شایعه عجیب پناهندگی دختر و زن مرحوم هاشمی!

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 540916
رسانه های خارجی مدعی شدند همسر و یکی از دختران آقای هاشمی رفسنجانی در این هواپیما بوده و به عراق پناهنده شده اند!
شایعه عجیب پناهندگی دختر و زن مرحوم هاشمی!
به گزارش جهان نيوز، «هواپیمای آموزشی جت فالکون ۲۰ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با هدایت خلبان آن آقای علی اکبر محمدی،پس از برخاستن از فرودگاه رشت،خاک ایران را ترک کرد وبا استفاده از فضای ترکیه در یکی از فرودگاه های بغداد به زمین نشست.

در این باره خبرگزاری یوگسلاوی ضمن تایید این خبر، به نقل از مصاحبه خلبان در بغداد، اقدام وی را یک اقدام شخصی و در اعتراض به جنگ ایران و عراق توصیف کرد. خبرگزاری آلمان، رویترو کویت نیز گزارش های مشابهی منتشر کردند. رسانه های خارجی مدعی شدند همسر و یکی از دختران آقای هاشمی رفسنجانی در این هواپیما بوده و به عراق پناهنده شده اند! خلبان نامبرده یک ماه پس از فرار، از طریق عراق به آلمان غربی رفت و در روز جمعه ۲۶دی ماه ۱۳۶۵ در هامبورگ به دست دو ناشناس کشته شد. پلیس هامبورگ این ترور را سیاسی و مربوط به اداره امنیتی پلیس دانست.»
 
این ماجرای غیرواقعی که زمانی توسط برخی از رسانه ها نقل می‌شد، به قدری طنز بود که مرحوم هاشمی رفسنجانی برای ثبت در تاریخ آن را در کتاب خاطرات روزشمار خود با عنوان «کارنامه و خاطرات سال ۱۳۶۵ «اوج دفاع»» آورده که دفتر نشر معارف انقلاب آن را منتشر کرده است.
مرجع : فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


reza
Iran, Islamic Republic of
فکر کردم قبل از انتخابات رفته بودن انگل یس اونو میگین شایعه نبود واقعیت داشت!!!!!!!
Netherlands
انگل یس رو خوب امدی
سرور
Iran, Islamic Republic of
الان فقط انگلیس!
Iran, Islamic Republic of
سلام جهان از آخرت نمي ترسي اگر با خانواده مرحوم هاشمي بد هستي حداقل در درج اخبار ونوع قبر صادق باش بي طرفي را رعايت كن
Iran, Islamic Republic of
مگه جهان چي گفته كه از آخرت بايد بترسه ؟؟؟
لطفا خبر رو درست بخونيد ، " این ماجرای غیرواقعی که زمانی توسط برخی از رسانه ها نقل می‌شد، به قدری طنز بود که ..... " ، نكنه شما فكر مي كني خبر واقعي بوده و جهان داره دروغ مي گه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزيزم اين خبر اگر مال چند سال پيشه ، سر تيتر خبر در ذهن خواننده طوري القا ميكند كه اين اتفاق تازه افتاده مگر اصل خبر باز كني ومشروح آن مطالعه بفرمايد وبدانيد يك خبري كه ديگر ارزش درج ندارد ومال چند دهه پيش است بخاطر نوع نگاه سايت جهان به آن خانواده مجداا" باز نشر ميشود
Iran, Islamic Republic of
در اینکه جهان نیوز سو هدف دارد که شکی نیست اینکه شما نفهمیدی این را نشان دهنده سو فهم است . خبر مال 30 سال پیش است اما عکس مال امسال است این را دوست کم اندیش بهش می گویند " سو استفاده همراه با غرض و مرض بی نهایت .
Iran, Islamic Republic of
این خاندان از ابتدا تا بحال حاشیه ساز بوده و هستند .اما مطمئنا خاندان اکبر[هاشمی] انگلیس و اروپا و امریکا را ترجیح می دهند تا کشوری درب و داغون شده مثل عراق را .
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ایکاش این اتفاق میفتاد وایکاش مسیولین کاری بکنن تااین خاندان باهرچقدر هم سرمایه دارن ازاین کشوربرن شاید درکشوری خارجی ازخواب های حاج خانم کسب فیض بشه