شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۳۴

معاون روحانی که می‌خواست با چادر از ایران فرار کند!

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 540910
اگر ۱۳ میلیون آذری رای دهند، موسوی رییس جمهور است و در غیر این صورت باید چادر به سر کرده و از ایران فرار کنیم.
معاون روحانی که می‌خواست با چادر از ایران فرار کند!
به گزارش جهان نيوز، عیسی کلانتری که به تازگی توسط حسن روحانی به معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست منصوب شده است پیش از این و در سال 88 گفته بود: اگر آذري هاي مقيم سراسر ايران راي دهند موفقيت صددرصد با موسوي بوده و اگر نمي خواهيد به موسوي راي دهيد به فرد ديگري به غير از احمدي نژاد راي دهيد.  اگر 13 ميليون آذري راي دهند ، موسوي رييس جمهور است و در غير اين صورت بايد چادر به سر کرده و از ايران فرار کنيم. 
 
وي ، از کارمندان دولتي خواست موسوي را تبليغ کنند و گفت: هيچ کس هيچ غلطي نمي تواند با کارمندان دولتي بکند. 
 
وي سپردن پست رياست جمهوري به احمدي نژاد را کار خطرناکي ارزيابي کرد و گفت: ما در سياست خارجي شکست خورده ايم و هيچ کشوري با ما روراست نيست جز سوريه که آن هم اعلام موضع کرده است.
مرجع : سیاست روز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
با صرف نظر از همه این حرفها، این آقا اصولا خصوصیتش این است که نه چندان دلی برای هیچ کاری می سوزاند و نه به داشته های فرزندان این آب و خاک اعتقادی دارد و نه جز غر زدن و ایراد گرفتن، کاری بلد است؛ می گویید نه از حالا پایش و رصد فرمایید تا صدق عرض حقیر روشن گردد.
Iran, Islamic Republic of
نابودکننده کشاورزی و این حرفها؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این آقا در صنعت آب و برق هم مورد انتقادات شدیدی هست...
افتضاحاتی که ایشان با دست خودشان در زمان وزارتشان به بار آورده‌اند را امروز مدعیانه مورد بحث قرار میدهند
حسین
Iran, Islamic Republic of
یادمه اون موقع همین اقای کلانتری حرف زد و وزیر احمدی نژاد بهش گفت من خودم چادر رو برات می فرستم
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
ایشان در دوران صدارت خود در وزارت کشوری خدمات فروانی داشته خصوصا در بخش گوشت ایشان اولین وارد کننده گوشت شتران الوده به بیماری گال بوده که پس الوده شدن تعدادی از پرسنل کشتارگاه از ذبح شتران جلوگیری بعمل امد و شتران الوده به گال پس از از بین برده شدن در چاله های حفر شده با بیل مکانیکی و لودر شتران در این حفرهای ریخته شدند و به اتش کشیده شدند قطعا محیط زیست کشور با تفکر این فرد همان مسیری را خواهد رفت که زمان ابتکار دچار ان بودیم کاری که از دستمان بر نمی اید پناه می بریم بخدا
Iran, Islamic Republic of
عیسی جون

دیدی که مردم برای حرفت تره هم خورد نکردن و نزدیک به 25 میلیون به دکتر احمدی نژاد رای دادن
پس لدفن ببند
شاهین
United Kingdom
با سلام
من در عجبم که آیا ما واقعأ دچار قحط الرجال هستیم که همیشه اصرار در گزینش وادادگان و بقول آیت‌الله جوادی آملی ... سیاسی برای رتق و فتق امور و کشورداری داریم یا مأموریت ایجاد نارضایتی مردم از نظام را اجرا می کنیم؟
United States
دقیقا گزینه دوم مد نظر اقایان هست! نارضایتی مردم از نظام وپشت کردن به ولایت فقیه ودر نهایت محو انقلاب وجمهوری اسلامی. اما اینها نمیدونند که ومکرو ومکراللّه واللّه خیر الماکرین.
Iran, Islamic Republic of
به به به اين هوش و ذكاوت ! خدا خيرت بده ... با اين خاطره تعريف كردنت ! سر ذوقمون آوردى للهى ! مثلاً اومدى به خيال خودت خرابش كنى اما نفهميدى كه با چنين نقل قولى در واقع اميدوارمون كردى . وجذاناً وجود چنين مردان باشرف و باشعورى كيمياست در اين روزگار ! روزگارى كه حضرات براى دو روز پست و مقام دنيوى چه اراجيفى مى بافند ! چقدر قشنگ و درست پيش بينى كرده ! وجداناً يك موى چنين انسان شريف و باشعورى مى ارزه به تمام اصول سوارهاى افراطى و غير افراطى. اين نشون ميده كه موسوى در انتخاب وزراش چقدر درست تشخيص داده. با مموتى هشتاد سال به قهقرا رفتيم، خدا نگذره از اونها كه اين آدم توخالى را علم كردند و منابع ملى را غارت !
با لحن کلامش کاری نداریم اما ایشان هم به مانند اکثریت مردم درک کردند که دوره 4 ساله فلانی نشان داده که لیاقت ریاست جمهوری ندارد اما متاسفانه حمایت های قشر خاص او را رئیس کرد و همان ها امروز می فهمند که چه اشتباهی کردند ولی باز هم آنقدر پررو هستند که اقرار به خطانمی کنند.
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ایشان همان کسی است هست که در اخرین روز 12 سال وزارتش کشف کرد که ما اسکله غیرمجاز داریم.
Iran, Islamic Republic of
گندی که احمدی نژاد بالا آورد حالا حالاها گیربان مملکت را گرفته. افکار منحرف و اقدامات بدبخت کن برای مملکت. شما هم شریکید.
Iran, Islamic Republic of
وجدانا دو سال آخر خدمت آقای احمدی نژاد یک عمر بر من گذشت آنقدر سخت و نگران کننده بود ولی چرا چهار سال هر چه خواستید و خواستند گفته شد ولی یک بار کسی حاضر نشد با او رودر رو شود تا مردم بفهمند کی راست میگه
احتمالا می ترسیدند به چیز چیز بیافتند
Iran, Islamic Republic of
اگر گند به سر تو زده برو سر و کله ات رو بشور تا از نجاست در بیایی .
Iran, Islamic Republic of
هر كه بيشتر در آن ايام توهين كرد، امروز پست بهتري گرفته است !!!
Iran, Islamic Republic of
کاملا حرف درستی زده است . بهتر بود با چادر از ایران فرار می کردیم و احمدی نژاد برای بار دوم رئیس جمهور نمی شد .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما میتونی چادر سرت کنی و از کشور فرار کنی. این کشور مرد می خواهد تا ساخته شود نه مردان لچک به سری که هر زن باشرفی از آنها برتر است
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
و ديده شد كه آقاي احمدي نژاد رييس جمهور شد و چه بلاها كه بر سر اقتصاد و سياست خارجه و نفت و اصولگرا و اصلاح طلب اين كشور كه نياورد.
كابوسي كه اميد است ديگر تكرار نشود.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقا رسول بلا را دولت محترم آقای روحانی به کشور وارد کرد. هسته ای را به باد هوا داد. وزیران غرب زده ای معرفی کرد که حتی حاضر نیستند آشپزخانه قطارهای مسافربری را به ایرانی ها بسپارند و آن را به شرکت اتریشی واگذار می کنند. قرارداد با رنو و پژو کاملا محرمانه است. خدا می داند که چه حقارتها در آن نهفته است. در برجام آقای ظریف از درک کلمه ای انگلیسی که به معنی توقف تحریمها است عاجز است و آن را برداشتن تحریمها ترجمه می کند و در مجلس آن را اعلام می کند. قرارداد با توتال تنها 19 درصد برای طرف ایرانی سودآوری دارد و 80 درصد به جیب خارجی ها می رود. تعرض در فرودگاه جده و فاجعه منا و زانو زدن مقابل وزیر کویتی و عدم صدور ویزای دیپلماتیک برای وزرای بهداشت و ارشاد از یاد ما نمی رود. فاجعه تعطیلی صنایع داخلی و رکود تورمی در همین دولت اتفاق افتاد
یرای یاداوری ان روزها ،بد نیست یک کمی در مورد عملکرد آقای احمدی نژادم صحبت کنید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
برای یادآوری عرض می کم که در دوره اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بحران اقتصادی در دنیا بیداد می کرد و تمامی شرکتهای خارجی تعدیل نیرو انجام دادند. در شرکتی مانند نارگان که یکی از بزرگترین شرکتهای نفتی ایرانی و تنها بیسیک کار نفتی ایرانی است، پیش از بحران مدیران پروژه به شرکتهای خارجی مانند شل فرانسه و انی ایتالیا و ... رفته بودند و پس از شروع بحران اقتصادی حاضر شده بودند با پست کارشناس در شرکت نارگان مشغول به کار گردند. در صنعت سیمان در سال 1381 سیمان در بازار آزاد تنی 120هزارتومان به فروش می رفت امادر دولت اول احمدی نژاد بیشتر کارخانجات سیمان افزایش ظرفیت دادند. سیمان مازندران از 3500 تن به 7000 تن، سیمان آبیک از 3500 تن به 9000 تن و ... افزایش ظرفیت دادند و کارخانجات زیادی همچون سیمان سبز گیلان، سیمان شرق و ... احداث شدند و تولید سیمان علاوه بر تامین نیاز داخلی، به صادرات سیمان منجر گردید. خودروسازی سایپا کاشان که از لحاظ تکنولوژی و خط تولید، سومین کارخانه دنیا است در دولت دوم احمدی نژاد به بهره برداری رسید که متاسفانه در دولت روحانی 50 درصد سهام آن در ازای تولید محصول جدید به رنو واگذار گردید. در مسکن مهر خانه های زیادی با وامی که سود 4 درصدی داشت ساخته شد. در هسته ای جوانان ما در مقابل سانترفیوژ گوشت تنشان کامل ریخت تا به تکنولوژی دست پیدا کنیم و در دولت احمدی نژاد اتفاق افتاد. در صنایع چوب و کاغذ مازندران دو سال متمادی بیش از 20 درصد بیشتر از سقف تولید، تولید کاغذ داشتیم ولی الان خطوط تولید یک در میان خاموش است. صنایعی مانند ارج و ... در این دولت تعطیل گردیدند.آیااینها فراموش شدند؟
Iran, Islamic Republic of
آره درسته... البته شما قطعا چشمانتان رو بر روی 5000 کیلومتر راهسازی و خدمات دیگر خواهید بست و دروغ فرض خواهید کرد...
Iran, Islamic Republic of
صبح عالی بخیر..
لطفا صبح بیدار شدی ، چشمانت را چای بشور عزیز دل برادر
Iran, Islamic Republic of
اون دوران کابوس بود و الان بهشت برین؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادما کارمندان محیط زیست بیفته
خاک تو سر این محیط زیست که اینقدر ضعیفه که همه ....و .... را توش راه میدن
فقط ما محیط زیستهای کشور ضرر میکنیم و بس
حالو شماها بشنید هی حرف بزنید
ابتکار در این چهار سال بدترین ضربه ها را به ماها زد
هیچ کاری برای کارمندان انجام نداد
حق الکشها را پرداخت نکرد . مساعدتها را و خسارتهای به دامها و کشاورززان پراخت نکرد
فقط ضرر و ضرر
بیبی
Iran, Islamic Republic of
روخانی مچکریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
زدن پل اشتباه روی دریاچه ارومیه هم از شاهکارهای این باباست !!
Iran, Islamic Republic of
چرا هر چی اصلاح طلب ورشکسته و بنجل رو از تو پستو ها و فراموشخونه ها بیرون میارن و اسم و رسمی بشون میدن چه نیازی به کسانی داریم که قبلا توان و عرضه شونو نشون دادن و با صدای بلند زاویه دار بودنشو نو فریاد زدن . رای تونو گرفتین و الان دیگه حاجی حاجی مکه !!!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
ايشان هنوز كلانترى است؟!!!
Iran, Islamic Republic of
الان چادر لازم نداری حتی روسری هم با باد!! از سر میفته. همینجوری راهت رو بکش برو ببینم دنیا آخر میشه؟
Iran, Islamic Republic of
حالا این حرفهای کلانتری چه اشکالی دارد؟
سه تا حرف زده: یکی اینکه کارمندها میتونن در تبلیغات نقش داشته باشند (که این حرف هیچ اشکالی نداره) دومی اینکه سپردن مملکت به آدمی مانند احمدینژاد کار خطرناکی است (این هم اولا دیدگاه ایشون بوده ثانیا درستی این دیدگاه هم بعدها اثبات شد) سومی هم اینکه اگر احمدینيژاد رای بیاره دیگه این مملکت جای زندگی نیست و باید فرار کرد (این هم دیدگاه ایشون بوده علاوه بر اینکه حرف چندان نادرستی هم نبوده چون واقعا وضع اقتصادی مملکت در دولت دوم احمدینژاد در لبه پرتگاه سقوط بود چنین مملکتی نه جای تولید کننده است نه جای مصرف کننده و نه جای واسطه ها)
حرف چندان غلطی نبوده که شما تیترش کردین!!!
Moldova, Republic of
شما راست میگی
الان که بهشت تولید کننده و مصرف کننده شده!!!!!!!!!!
برو عمو دلت خوشه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چرا کامل تشریح نمی کنید که در دور دوم اصلاح طلبها فتنه را به راه انداختند و در مقابل رای مردم ایستادند و کشور را به لبه پرتگاه بردند و به مامان هیلاری پیغام دادند که تحریمهای ایران را سخت تر و سخت تر کنه. خیانتهای آنان را فراموش نکنید. دلیل مشکلات کشور فتنه انگیزی خائنین بود
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اذری ها دل خوشی ازشماندارن جناب دکترکلانتری