کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوخی و جدی بیماری قلبی نجفی و چنبره‌ کارگزاران بر شهرداری

22 مرداد 1396 ساعت 7:24

سخنگوی کارگزاران می‌گوید سخنانش درباره اینکه او اتاق فکر شهردار جدید خواهد بود، شوخی بوده است!


به گزارش جهان نیوز؛ روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:
سخنگوی کارگزاران می‌گوید سخنانش درباره اینکه او اتاق فکر شهردار جدید خواهد بود، شوخی بوده است!
وی درباره خبری که در هشتم مردادماه مبنی بر «اتاق فکر بودن شهردار آینده تهران» منتشر شده بود به خبرنگار عصر ایران گفت: آن حرف در حاشیه و به شوخی بیان شد همچنین چیزی وجود ندارد که من یا شخص دیگری اتاق فکر شهردار تهران، آقای نجفی باشیم عملکرد ایشان مستقل خواهد بود.
مرعشی  در حاشیه مراسم درگذشت مادر علی‌اکبر محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران درباره قائم مقامی‌اش برای محمدعلی نجفی در شهرداری تهران گفته بود: «اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می‌شوم و اگر من شهردار شوم او اتاق فکر من می‌شود».
مرعشی تاکید کرد: هیچ دخالتی در امور و مسئولیت‌های شهرداری و عملکرد شهردار تهران نخواهم داشت و آنها کاملا مستقل و آزادانه برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند برنامه‌های آقای نجفی ارائه و منتشر شد و اقداماتی که باید انجام شود هم کاملا مشخص و بهتر است منتظر باشیم شهرداری مستقر و اظهارنظری که باعث بهم‌ریختگی افراد شود از جانب کسی بیان نشود.
پیش از این کسانی چون منتجب‌نیا تصریح کرده بودند که تیم ۴-۵ نفره، شورای سیاستگذاری را دور زده و فهرست شورای شهر جدید را به اصلاح‌طلبان تحمیل کرده‌اند. بنابر برخی گزارش‌های مطبوعاتی اصلاح‌طلب، پای دبیرکل کارگزاران در اخذ پول و گنجاندن افراد در فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان درمیان بود.
پس از آن نیز با ترکیب جدید معلوم شد که شهردار جدید تهران در قبضه کارگزاران خواهد بود.
محمدعلی نجفی دیروز به خبرنگاران گفت: سال ۹۲ یک استنت یا فلز در قلب من گذاشتند و پزشکان گفتند فقط یک سال اول خطر وجود دارد.
این در حالی است که نجفی ۴ سال پیش ضمن استعفا از ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرده بود: «متاسفانه از حدود دو ماه قبل مشکلات ناشی از بیماری قلبی و برخی فشارهای کاری تدریجا شدت یافته و عرصه را بر اینجانب تنگ نموده است.
در طول این مدت بنده تلاش کردم که این امر بر روند انجام امور تاثیر منفی ایجاد نکند و بر مدیریت سازمان خللی وارد نسازد، اما اکنون بیم آن دارم که با ادامه این وضع و به علت ضعف جسمانی نتوانم مسئولیت‌های مربوط را به نحو شایسته‌ای به انجام برسانم و امانتی را که بر دوش گرفته‌ام به سلامت به سرمنزل مقصود برسانم و نهایتا به مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان لطمه وارد آید».
آیا ۴ سال بعد قلب‌ او جوانتر شده است؟!
نکته جالب اینکه؛ روزنامه اجاره‌ای آفتاب یزد با وجود چندبار مخالفت با شهرداری نجفی به خاطر ناراحتی قلبی و اعلام اینکه مرعشی و کرباسچی تله گذاشته‌اند تا به اسم نجفی، خود شهرداری را قبضه کنند، دیروز پس از نامزدی نجفی برای شهرداری، موضع خود را ۱۸۰ درجه وارونه کردند و با انتشار یک رپرتاژ کامل در تیتر اول خود نوشتند «لبخند تهران. محمدعلی نجفی به عنوان گزینه برتر شهرداری تهران انتخاب شد.
آفتاب یزد ضمن انتشار طرح بزرگی از چهره نجفی، نوار قلب سالمی را هم برای نجفی ترسیم کرده است!


کد مطلب: 540633

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/540633/شوخی-جدی-بیماری-قلبی-نجفی-چنبره-کارگزاران-شهرداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com