کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیرزاد:

روحانی، زنی که عرضه وزارت داشته باشد پیدا نکرد

21 مرداد 1396 ساعت 23:52

متاسفانه دست آقای روحانی برای استفاده از مدیران زن خالی بوده است وآقای روحانی نمی‌توانست بدون در نظر گرفتن عملکرد کلی دولت از وزرای زن در کابینه استفاده کند.


به گزارش جهان نیوز، احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم در گفتگوی خود با آرمان گفت: برخی دوستان عنوان می‌کنند که آقای روحانی در مبارزات انتخاباتی خود به زنان وعده حضور وزیر زن در کابینه داده است. بنده تاکنون از زبان آقای روحانی چنین مساله‌ای را نشنیده‌ام و مشاهده نکرده‌ام که آقای روحانی به صراحت چنین وعده‌ای به زنان جامعه بدهد. 

 
با این وجود به‌نظر من در این زمینه چند مساله وجود دارد. نخست اینکه به‌نظر می‌رسد آقای روحانی تمایل به انجام چنین کاری داشتند، اما با برخی مخالفت‌ها مواجه شدند که در نهایت تصمیم گرفتند در دیدگاه خود تجدیدنظر کنند. ما باید این نکته را بپذیریم که حضور زنان در سطح کلان مدیریت کشور با مشکلاتی مواجه است. راه حل این مساله نیز بسترسازی و تربیت زنان متعهد و مدیر است تا بتوانند در در سطح کلان مدیریتی کشور فعالیت کنند. نکته دوم اینکه متاسفانه دست آقای روحانی برای استفاده از مدیران زن خالی بوده است وآقای روحانی نمی‌توانست بدون در نظر گرفتن عملکرد کلی دولت از وزرای زن در کابینه استفاده کند. البته بنده معتقدم زنان باید به صورت فعال در همه عرصه‌های مدیریتی کشور حضور داشته باشند واین یک مطالبه جدی جریان اصلاحات است. در انتخابات ریاست‌جمهوری سال96 نیز زنان نقش پررنگی در پیروزی آقای روحانی داشتند و از تاثیرگذاری بالایی برخوردار بودند. با این وجود جامعه باید با تربیت زنان متعهد و مختصص زمینه را برای حضور پررنگ‌تر زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان مهیا کند.


کد مطلب: 540602

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/540602/روحانی-زنی-عرضه-وزارت-داشته-باشد-پیدا-نکرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com