کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرایی سانسور محسن حججی در روزنامه ها

21 مرداد 1396 ساعت 19:38

در حالیکه محسن حججی قهرمان واقعی و ماندگار آحاد مردم ایران شده است؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی آزادی و اصلاحات، این شهید مظلوم را سانسور کردند.


به گزارش جهان نیوز، رضا سراج در کانال تلگرامی اش نوشت: در حالیکه محسن حججی قهرمان واقعی و ماندگار آحاد مردم ایران شده است؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی آزادی و اصلاحات، این شهید مظلوم را سانسور کردند.
چرایی سانسور محسن حججی
سانسور و عبور روزنامه‌های زنجیره‌ای از حماسه جاویدان محسن حججی را باید در چند نکته جستجو کرد. 1) مخالفت لیبرالیسیم با ترویج ارزش‌های دینی 2) مغایرت فرهنگ جهاد و شهادت با فرایند جهانی‌سازی 3) پیشگیری و مقابله با اجتماعی شدن جریان انقلابی 4) بزک کردن چهره آمریکا و پدید آورندگان تکفیری‌ها 5) ممانعت از الگو شدن امثال محسن حججی برای مردم به ویژه جوانان ایرانی
اسارت محسن حججی محصول همکاری و اجرای آتش و حرکت آمریکا و تروریست‌های تکفیری بود. لذا سانسور شهادت محسن حججی به نوعی استتار جنایت آمریکا و تروریست‌ها‌ محسوب می‌شود. در این میان روزنامه‌ زنجیره‌ای قانون، فراتر از سانسور ناجوانمردانه عمل کرده‌ و با عوض کردن جای #شهید و جلاد و ملامت سپاه قدس، شلیک موشکهای سپاه به مقر داعش را اقدامی تنش‌زا معرفی و شهادت حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانسته است.


کد مطلب: 540562

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/540562/چرایی-سانسور-محسن-حججی-روزنامه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com