پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۷
۴۳

توهین‌ روزنامه‌ اصلاح‌طلب‌ به سپاه‌ قدس‌ و مدافعان‌ حرم

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 540468
این روزنامه اصلاح طلب به نقل از یک روزنامه دیگر اصلاح طلب، حمله موشکی مقتدرانه و غرورآفرین سپاه به مقر داعش در دیرالزور را هم ردیف با حمله آمریکا به غیرنظامیان در سوریه، اقدامی تنش زا معرفی می‌کند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه قانون در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس و تذکر نسبت به بی توجهی به هشدارهای آمریکا، شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش در دیر الزور را اقدامی تنش زا معرفی کرد و شهادت جوانان ایرانی مدافع حرم را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانست.

قانون در مطلبی با عنوان «پشت صحنه یک شهادت؛ عواملی که سبب شد تا محسن‌حججی شهید شود» نوشت: «کوروش احمدی، کارشناس روابط بین‌الملل با درج مطلبی در روزنامه شرق، تنف و جنوب شرق سوریه را «جدیدترین نقطه بحران در منطقه» می‌خواند و می‌گوید: در شرایطی که روند عقب‌نشینی و نابودی داعش در سوریه سرعت گرفته، تلاش‌ها برای پرکردن خلأ ناشی از آن نیز رو به افزایش نهاده و از جمله موجب شده به ناگاه، جنوب شرقی سوریه به یکی از حساس‌ترین و مخاطره‌آمیزترین صحنه‌های تقابل در منطقه تبدیل شود. در نتیجه، در بیش از یک ماه گذشته، این منطقه عرصه برخوردهایی بین نیروهای حامی دولت سوریه و نیروهای سوری تحت حمایت آمریکا بوده است. حمله آمریکا در هجدهم می، به واحدهایی که ادعا می‌شد به پادگان تنف نزدیک می‌شدند؛ ۹ روز قبل از آن حمله نیروهای سوری به مواضع شورشیان در منطقه؛ ادعای سرنگونی دو پهباد مسلح ساخت ایران از سوی آمریکا در ۷ و ۲۰ ژوئن؛ شلیک 6 موشک ایرانی به شهر دیرالزور که در تصرف داعش است؛ اعلام روسیه مبنی بر تعلیق برنامه هماهنگی با آمریکا برای اجتناب از برخوردهای تصادفی هوایی و هشدار به آمریکا درباره ورود هواپیماهای آمریکایی به منطقه عملیاتی روسیه یعنی غرب رود فرات، برخی از این موارد تنش‌زا بوده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه ضمن ملامت سپاه قدس و تذکر نسبت به بی توجهی به هشدارهای آمریکا نوشت: «جف دیویس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: «جنگنده‌های ائتلاف] دروغین آمریکا علیه داعش [در روزهای گذشته با پرتاب اعلامیه به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه هشدار داده‌اند که از مناطق کاهش تنش، دور شوند. مشخص نیست که نیروهای ایرانی نیز در این منطقه حضور دارند یا خیر، اما نیروهای حاضر، دست‌کم به وسیله تهران، تقویت شده‌اند». سخنرانی این مقام ارشد نظامی آمریکا سبب شد تا خبرگزاری فرانسه اعلام کند که این ادعای پنتاگون احتمال حمله مجدد جنگنده‌های ائتلاف به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه را افزایش می‌دهد. ولی با این حال چرا توجهی به این ادعا یا هشدار نشد، مشخص نیست».

قانون در ادامه نوشت: «یک روز خان‌طومان وامروز تنف؛ طیفی از بهترین بندگان خدا به دلایل مختلف جان خود را از دست می‌دهند و برخی فقط با تقسیم تقصیر، به بریده‌شدن سر حقانیت نظاره می‌کنند. گردن کلفت جهانی (روسیه) که منافع خود را دنبال می‌کند نیز فقط گاهی اعلام می‌کند که قابل قبول نیست. آری، قابل قبول نیست جوانان ایرانی که برای حفظ امنیت مرزهای کشورش به صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای ایران رفته‌اند، با اشتباهات محاسباتی برخی سیاست‌مداران جان خود را از دست بدهند».

این روزنامه اصلاح طلب افزود: «بیشتر از همه این دردها، حماقت‌های جریانی خودبرتربین بلای جانست. جریانی که تصور می‌کند شهدا و شهادت در سیطره فکری آن‌ها خلاصه شده است و هرکس به بازی‌های سیاسی‌شان توجهی ندارد، از این میدان به دور است. بی‌شک آن‌ها نیز در شهادت این عزیزان، تقصیر دارند و دست‌شان آلوده به انحرافی است که در اذهان ایجاد می‌کنند».

درباره این مطلب توهین آمیز چند نکته قابل ذکر است.
اول اینکه این روزنامه اصلاح طلب به نقل از یک روزنامه دیگر اصلاح طلب، حمله موشکی مقتدرانه و غرورآفرین سپاه به مقر داعش در دیرالزور را هم ردیف با حمله آمریکا به غیرنظامیان در سوریه، اقدامی تنش زا معرفی می‌کند!
دوم اینکه این روزنامه اصلاح طلب در اقدامی تأمل برانگیز، کارشکنی آمریکا در پاکسازی مناطق تحت تصرف تروریست‌ها و بمباران مناطق سوری توسط واشنگتن را توجیه و تاکید کرده است که چرا سپاه قدس به هشدارهای آمریکا توجهی نمی‌کند!
سوم اینکه تمامی شواهد حاکی از آن است که تروریست‌های تکفیری که وحشیانه به کشتار مردان، زنان و کودکان در منطقه مشغولند، با چراغ سبز آمریکا و حمایت برخی کشورهای اروپایی و برخی از سران مرتجع منطقه دست به این جنایات وحشیانه می‌زنند؛ اما در این میان، توپخانه این روزنامه اصلاح طلب به سمت سپاه قدس و اقشار متدین جامعه نشانه رفته و شهادت جوانان برومند را نتیجه اشتباه محاسباتی ایرانی‌ها معرفی می‌کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
اصلاح طلبان در هر جای دنیا باشند به ملت خود ... می کنند.
Iran, Islamic Republic of
اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون. الا انهم هم المفسدون
Iran, Islamic Republic of
کار مزدور همین است.اگر مزدورها نبودند که هیچ کشوری به وضع عراق و سوریه دچار نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه اصلاح طلب .... زیادی کزد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه محاسباتی رو اونهایی انجام دادند که به امثال چنین روزنامه های غرب زده ای مجوز فعالیت دادند مقاله نویس غرب زده ایکه گردن کلفت روسیه رو مبینه ولی هاری و سگ صفتی آمریکا رو نمی بینه که در هر کشوری رد پای خونریزش رو میشه دید و احمقانه همچون عمروعاص در داستان عمار یاسر ، بجای سرزنش جنگ افروزی و زیاده خواهی آمریکا در سوریه و خاورمیانه و دیگر نقاط جهان ، بدنبال شریک تراشی برای جنایات آمریکاست و در عین بی اعتقادی نسبت به شهدا برای خالی نبودن عریضه مثلا اشک تمساح می ریزد .
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشان دست به قلم
دانا
Iran, Islamic Republic of
چیز عجیبی نیست، فکر می کنید برخی روزنامه ها از نظر مالی کم میارن از کجا پولشون جور می شه وابسته و دلال که اونم وابسته به وابسته و در آخر می فهمی از خارج کشور تامین می شه یه کم فکر کنیم وقتی کسی تونسته قلب اکثر مردم رو با شهادتش بدست بیاره چه کسانی ناراحت می شن مسلما کسانی که منافع انگلیس و آمریکا رو در کشور تامین می کنن بله ارباب محسن حججی حسین (ع) بود و ارباب این آقایون آمریکا و اسراییل و انگلیس و امثالهم، به قول امام حسین (ع) دین نداری آزادمرد باش
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مگه هنوز اینا شیر خر میخورند. یادم میاد یکی از اصلاح طلب های فراری گفته بود زمان بچه گی شیر خر می خورده ..یادتون میاد.
Iran, Islamic Republic of
اره عطاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد خاتمی بود
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بله. آقای مهاجرانی وزیر ارشادآقای خاتمی بود. حالا پیش کدخدا تشریف دارند. همینطور اکبر گنجی معروف به اکبر پونز، سروش و هزاران غرب زده مزدور
Iran, Islamic Republic of
اینکه اسمش توهین نیست. باید با منطق جواب آنها را داد و صحت عمل نیروهای انقلاب را ثابت کرد
amir
Iran, Islamic Republic of
منظور شما منطق کرباسچی نیست؟! همون منطقی که از گفتگو با داعش حرف میزند!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا نویسنده به دادن جواب منطقی به روزنامه اشاره کرده نه مذاکره با داعش
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
مطالب این رسانه که از حرفهای مهدوی کیا بدتر بود. چرا کسی موضعی نمیگیره؟ چطور میشه تو این کشور هر کی هر کار میخواد میکنه و هرچی میخواد مینویسه ، اما کسی نظارتی نداره،همه مسایل ضد ارزشی و غیرقانونی با تکرار و تکرار عادی سازی میشه و قبح عبور از خطوط قانونی از بین رفته و متاسفانه کسی نظارت و پیشگیری نمیکنه...کسانی که باید مجری قانون باشن تحت لوای دموکراسی و...خودشان قانون را اجرا نمیکنن. شما از عدم رعایت حجاب که صرفنظر از شرعی بودن ،رعایت ان یک التزام قانونی است ، بگیرید تا مسایل سباسی و امنیتی نظام که یک نمونه اش همین مطلب این روزنامه قانون میباشد که حتی اگر محاسبات مسئولین اشتباه باشد ، درزمان جنگ مطرح نمودن علنی ورسانه ای کردن ان اشتباه خدمت به دشمن است را میتوان دید.
مسئولین نظام این رفتارها ازادی هرج و مرج است.اقا اقدام کنید.هرج ومرج اجتماعی و بی نظمی وبی انضباطی بیداد میکند.
متاسفانه درحال حاضر دشمن اصلی نظام وامنیت کشور تساهل تسامح مسئولین تراز اول نظام میباشد
میر قلیچ
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد من به دست اندر کاران روزنامه قانون این است که؛ شما که احساس تکلیف می کنید نذارید خون حججی پایمال شود.
چند سوال اگر روزنامه قانون:
۱- راستی حضور در جبهه ۸ سال دفاع مقدس کل کارمندان روزنامه قانون چند مدت می شه؟؟
۲- چقدر پای این انقلاب خون داده اید؟
۳- چی شده بفکر شهید حرم افتاده اید؟ شاید نیاز به دلار پیدا کرده اید؟ و یا شاید می خواهید دو تابعیتیی بشوید؟ و یا ....
پیشنهاد همه ما ایرانیان اینه امثال شما دلتون به این شهدا نسوزه دلتان به حال و بد بختی خودتان بسوزد. چون شهدا عند ربهم یرزقونند
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر می کنید کسی حق نداره درباره چرایی یا چگونگی حضور ایران تو سوریه سوال کنه یا نقدی داشته باشه؟! اگرچه درباره لزوم مبارزه با داعش تو کشور تقریبا اتفاق نظر وجود داره اما بعد از 6 سال سوالات زیادی بین مردم هست و نقطه نظراتی بر خلاف دیدگاههای شما! اگر جوابی هست بفرمایید اما دیگران رو فورا متهم نکنید به توهین و هتک حرمت....
Moldova, Republic of
واقعا چرا توضیح میخواید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز جان مسئله اونقدری ثقیل نیست که احتیاج به توضیح و تفسیر داشته باشه !!!! مگه اینکه هدف دیگه ای داشته باشی از این سوال؟
مسئله ای که محرز هست اینه که یکی از اهداف داعش فتح ایران و از بین بردن شیعه هست حالا به نظر شما تو یه جنگ نیابتی با نیرو هامون شرکت کنیم و اجازه نزدیک شدن اونها رو به مرزهامون ندیم بهتره یا اینکه منتظر بمونیم تا از سد عراق و سوریه بگذره و به مرزای ما دست درازی کنه /وارد کشور بشه /زن و بچه و پیر و جوون رو بدره و سر ببره / زیر ساختای کشور رو نابود کنه بعد تازه ما بگیم خوب حالا قصه به خودمون رسید پس بریم باهاش بجنگیم!!!!!!!!!!!
خوب این چه استدلالیه ؟؟؟؟ فکر میکنید پوتین اندازه شما نمیفهمه که خودشو قاطی این جنگ نکنه؟؟؟؟؟؟ قطع به یقین که میفهمه و به خاطر همین مسئله هم هست که نیرو و سرمایه اش رو تو این جنگ گذاشته چون این عمله های اجیر شده آمریکا و اسرائیل و وهابیت بعد که از سد مسلمونا گذشتن حتما یه سلامی هم میدن خدمت جناب پوتین و مردم کشورش پس اونا میان تو این جنگ هزینه میکنن تا هم باقی مردم کشورشون هم زیر ساختای کشورشون حفظ بشه و کشورشون به یه کشور جنگ زده و داغون تبدیل نشه و خودشون و مردمشون نابود نشن
قریشی
Iran, Islamic Republic of
لطفا تصورات ذهن وامدار به شیطان خودتان را به مردم نسبت ندهید.

بعد از 6 سال پیروزی(و دور کردن خطر از بیخ گوش ملت ایران) فقط یک انسان کم هوش یا ناآگاه میتواند سوالات زیادی در ذهن داشته باشد.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
توضیحات بارها و بارها داده شد. کسی که خوابیده را می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده را نمی توان بیدار نمود. همیشه بهترین دفاع، حمله هست. امریکا ابرقدرت شد زیرا در جنگ جهانی فاصله زیادی با کشورهای درگیر داشت و ویرانی نداشت. اگر آمریکا مثل شماها فکر می کرد و منتظر می ماند تا به کشورش حمله شود و در مرزهای خود می ماند و دفاع می کرد، مثل بقیه کشورها فلج می شد و اکنون قلدری و زورگویی نمی کرد. الان چرا 51 درصد نیروی نظامی دنیا متعلق به آمریکا است؟ چرا بیشترین پایگاهها را در سراسر جهان و اطراف ایران دارد؟ زیرا جنگ را ازمرزهای خود دور می کند تا آسیب نبیند. فاعتبروا یا اولی الابصار
Iran, Islamic Republic of
اگر جوابی هست بفرمایید.... چقدر باید به شما جواب پس داد ، چقدر باید توجیهتان کرد، این آقا محسن که برای عقیده‌اش بخاطر خداوند و بخاطر حفظ حرمه عقیله بنی هاشم رفته و شهید شده، (آخه کم نیستن اونایی که از محرم بیشتر از قیمه خوردن گیرشون بیاد)، بعدش که به همون دلیل که سرباز امریکایی بخاطر حفظ امنیت امریکا تو عراق، افغانستان، پاکستان، ژاپن، کره، کویت و... حضور داره و کشته هم میشه، سرباز ماهم برای حفظ امنیتش توی سوریه و عراق - این هم از حیث امنیتی‌اش برای عزیزان روشنفکر که دین و حسینی بودن رو قبول ندارند- جوابو گرفتی البته این برای هزارمین باره که یکی داره جوابتو میده... امیدوارم مصداق صمً بکمً عمیً نباشی که در این صورت فهم لایفقهونی و اولئک کالانعام، بل هم اضل... ( راستی عربی میفهمی یا فقط
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد صدها نکته مثبت داره
Iran, Islamic Republic of
یکی انتخاب وزیر زن را نکته مثبت میدونه یکی اسکتبار ستیزی و شجاعتش را نکته مثبت میدونه یکی هم یارانه ها و به عبارتی تلاش برای عدالت اجتماعی را نکته مثبت میدونه یکی و ...
پس میشه گفت نقطه منفیش این بوده که نقاط مثبتش محدود به یک گروه نبوده!
Iran, Islamic Republic of
افساد طلب حیا کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اينها كه تكليفشون روشنه از يه عده ورشكسته سياسى وطن ... قلم به مزد .... توقع بيش ازين نيست اينها مثل بزرگان قومشان بايستى مجيز اربابانشان را بگويند وسخنان انان را نشخوار كنند .
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براى شما برادران افراطى و تندرو كه بقول نويسنده قانون شهادت را- و بقيه ارزشهاى دينى و انقلابى را - ارث پدرى نود ميدانيد، خدا نكند كسى نظرى بر خلاف نظر شما داشته باشه فوراً متهمش ميكنيد به بى دينى و ليبراليسم و نفوذى دشمن و... تا كى ميخوايد خودتونو گول بزنيد ؟! يعنى واقعاً تاسف باره اگر نفهميد اكثريت اين مردم در مورد سوريه نظرشون با شما كاملاً متفاوته !
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم مثل شما فکر می کنند که لیستی به کسانی رای می دهند که بادیدن یک زن میانسال اروپایی آب از لب و لوچه شان راه می افتد و برای سلفی گرفتن با او چه افتضاحاتی به بار می آورند. برای همین است که خداوند در قرآن می فرماید. اکثرهم کالانعام. اکثرهم لایعقلون. بیشتر آنها مانند چهارپایانند، بیشتر آنها نفهمند و هزاران کلام دیگر
Iran, Islamic Republic of
آخی چه خودبرتربینی مضحکی
که فکر میکنی تو اکثریتی!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقاي عقب مانده : براي شما متاسفيم كه در دنيايي كه حتي همه عقب ماندگان سياسي ومزدورانشان به انزواي آمريكا اذعان ميكنند حالا از خواب بيدارشديد ودم از صداقت استكبار ميزنيد لطفا بگيريد بخوابيد تا كسي مزاحمتون نشه حقت همانست كه داعش با چاقو بياد بالاي سرت
Moldova, Republic of
تکلیف این اکثریت رو خدا خودش معلوم کرده
اونجا که تو قرآن میفرماید اکثرهم لا یعقلون
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تندرو و افراطی همفکران شما هستند، امثال اکبرگنجی که در پیشانی زنان بدحجاب پونز فرو می کرد. الان کنار کدخدا نشسته و امام زمان را انکار میکنه. افراطی شماها هستید که سال 88 در مقابل رای ملت تسلیم نشدید و مملکت را به لبه پرتگاه بردید. جالبه که حالا طلبکار شدید. میگن دزد پررو یقه صاحب خانه را میگیره
Iran, Islamic Republic of
اینا امریکا رو قدرت مطلق می دونن
و شکست ناپذیر که هر کس کوچکترین
حرکتی مخالف میلش کنه خرد میشه
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
هماهنگی کامل بین نیروهای امریکایی درحمله به نیروهای حشدالشعبی داعش ومزدوران داخلی که عنوان روزنامه نگاری را یدک میکشند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خیانت که شاخ و دم ندارد؛ ما با چشم باز وباشناخت کامل پا به عرصه مبارزه درسوریه میگذاریم آنوقت این اصلاح طلب خودفروش به عقل ما توهین میکند ما را فریبخورده یا بازیچه دست افرادی دیگر میداند وبرای شهادتمان دلسوزی میکند،این .... در روزنامه های این مملکت برعلیه ما مقاله مینویسد وبرای ما خط فکری ترسیم میکند ؛ وا اسفا از این اصلاح طلبی فتنه انگیز..... و وای برکسانی که میبینند ومیدانند ومیتوانند برعلیه این خیانت کاران اقدام کنند ولی کوتاهی میکنند!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب نداره قانون صد درصد درست میگه
Iran, Islamic Republic of
روزنامه قانون قوانين خود را از امريكاو داعش ميگيرد
حق دارد از ارباباش حمايت كنه
100
Iran, Islamic Republic of
ما اگر توی سوریه و عراق نباشیم باید توی همدلن وکرمانشاه با داعش بجنگیم این جمله مقام معظم رهبری هست در رابطه با برجام هم تذکر دادند دولت گوش نکرد حالا گلابی برجام را دارند برداشت می کنند
Iran, Islamic Republic of
بهتره جاسوسا وعوامل سیا برای ما تحلیل ننویسن؛یکی نیست جلوی این خائنا رو بگیره؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این زنها کاروزندگی ندارند.به خونه وزندگیشون درست نمی رسنداونوقت میخوان مسئولیت هم بگیرند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگرسپاه نبودکشورهم نبوداین حرف امام عزیز رابخاطربسپارشما بلندگوشیطان بزرگ امریکا هستیدواربابان شما فرزندناخلف کودک کش اسرائیل هستندای وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
در اروپا به خاطر خيانت هاي صهيونيست ها ومنفعت طلبي اونها به صهيونيست ها ويهودي ها مي گفتند : (موش كثيف ) و هنوز هم به همين صفت مشهورند. و يهودي ها هم براي پاك كردن اين ذهنيت مردم جهان ارتن اهي تام و جري و ميكي موس را درست كردند تا مردم دنيا نظرشان راجع به موش وبه طبع آن يهودي ها بهتر بشه.

توي ايران اسلامي ما هم اين .... ها شباهت زيادي به اونها دارند ولياقت اين مزدورها ي منفعت طلب هم همين صفت است.

....
جناب قانونی ها و همه ان کسانی که مثل قانون فکر می کنید اظهار نظر اشکال ندارد ولی این همه خنگ لبودن در تحلیل مساپل سیاسی روز جهان قابل تحمل نیست سوالی مه من برایم هنوز بدمن پاسخ مانده این است چرا این قانونی ها این همه به آمریکاییها اعتماد دارن و از طرفی این همه از امریکا می ترسن اگر امریکا اینی هست که شما می گوید لااقل بهش بگید ارباب تو ۶۰۰۰ هزار کیلومتر بیرون از مرزهات تو غرب آسیا دنبال چی هستی یا بگید که این اون وقت به قول قانونی ها ما حق نداریم چند صد کیلومتری اون ور تر از مرزها مو ن از جغرافیای خودمون دفاع کنیم عجیب واقعا؟؟؟؟؟!!!!!
علی
من جای مسئولین بودم اجازه نمیدادم این روزنامه دیگه فعالیت کنه خیلی وقیحانه هست که روزنامه خودت علیه خودت مطلب جمع کنه!!!
یکی نیست به اینا بگه اخه ... یه بچه دو ساله هم الان مرز بین حق و باطل تشخیص میده
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مطلب درستی نوشته اند واقعیت همینه که نوشته چون اگرتلفات انسانی روسیه را بررسی کنیم میبینیم که نیروی انسانی برای همه کشورها مهمه جزایران اون متن هم توهین نیست چراکه میگه جطور جوانان کشورما اینجوری دارن ازدستمون میرن