جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴

درخواست فیفا از ایران درباره شجاعی و حاج‌صفی

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 540399
سخنگوی فیفا با اشاره به موضوع احتمال محرومیت دو بازیکن تیم فوتبال پانیونیوس از حضور در تیم ملی ایران از مقامات فوتبال ایران خواست توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه کنند.
درخواست فیفا از ایران درباره شجاعی و حاج‌صفی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک سخنگوی فیفا در ارتباط با موضوع احتمال محرومیت احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی به دلیل بازی کردن در دیدار پانیونیوس مقابل تیم مکابی تل‌آویو اسرائیل در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا و محکوم شدن حرکت آنها از سوی برخی از مقامات ورزش و فدراسیون فوتبال ایران اظهار نظر کرد.

سخنگوی فیفا با تأکید بر اساسنامه فیفا که دخالت مسائل سیاسی در فوتبال را ممنوع اعلام می‌کند به خبرگزاری رویترز گفت: ما در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم و از فدراسیون فوتبال ایران تقاضای ارائه توضیحات بیشتری داریم. در حال حاضر بیشتر از این چیزی برای گفتن وجود ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
غلط می کنند مسئولین ما باید درست و محکم جواب اینها رو بدن، مسائل داخلی ایران به کسی مربوط نیست
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مگر غیر از اینه که عربستان به خاطر مسائل سیاسی حاصر به بازی در ایران نیست
چرا فیفا اقدامی نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
میگن یه دیوونه سنگی رو میندازه ته چاه هزار تا عاقل هم نمیتونن درش بیارن

حالا شده وصف حال شجاعی و حاج صفی

بخاطر قرارداد فوتبالیشون دارن تیم ملی یک کشور رو از جام جهانی محروم میکنن
Iran, Islamic Republic of
شایدچند وقت دیگه فیفا درخواست کنه که با تیم صهیونیسم ها مسابقه بدید ......باید داد !!زهی خیال باطل ....ایران فقط یه پاسخ بده به فضولش مربوط نیست کدخدای فوتبال .....!!!