پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آتش سوزی در یک قهوه خانه سنتی در تهران

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 540357
یک قهوه خانه سنتی در منطقه یافت آباد تهران بامداد جمعه در میان شعله های آتش نابود شد.
آتش سوزی در یک قهوه خانه سنتی در تهران
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر مشاهده خروج دود ازسقف یک ساختمان، این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 87 و 125 را به همراه تانکر آب و خودروی حمل دستگاه تنفسی در ساعت 6:05 دقیقه صبح امروز به منطقه یافت آباد، خیابان الغدیر جنوبی اعزام کرد.

به گفته افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی، هنگامی که در زمانی کوتاه به محل حادثه رسیدیم حجم زیادی از آتش از درون یک قهوه خانه سنتی که مدتی است تعطیل و متروکه شده است، خارج می شد و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به دیگر کارگاه های مجاور بود.

وی اضافه کرد: در زمان بروز آتش سوزی هیچ کس در محل حضور نداشت به همین خاطر خوشبختانه این حادثه مصدوم و یا محبوسی نداشت.آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی با استفاده از لوله های آبدهی از چند جهت به مبارزه با شعله های آتش که همراه با ستونی از دود سیاه به آسمان بلند شده بود ، پرداختند.

حسین قربانی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی سرانجام در کمترین زمان توسط نیروهای آتش نشانی تحت کنترل درآمد و به طور کامل خاموش و از سرایت آن به دیگر کارگاه ها جلوگیری شد.

شایان ذکر است علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *