جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۲۱

محسن حججی ها بناست تحریم داخلی شوند

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 540315
در بیابان حمص غریب بودن عجیب نیست. عجیب این است که در ام القرای جهان اسلام غریب بمانی و آرزوی بیابان کنی.
محسن حججی ها بناست تحریم داخلی شوند
به گزارش جهان نيوز؛ «مهدی محمدی» در کانال تلگرام خود نوشت:
 
محسن حججی ها بناست "تحریم داخلی" شوند. یادمان نرود. ته خط حرف امریکا در تحریم hr۳۳۶۴ و امثال آن جز این نیست که خودتان سر اینها را ببرید و ما را گرفتار نکنید!

داوطلب هم دارد در داخل ایران. فی الواقع، قصه برعکس است. محسن حججی است که باید برای ما مرثیه بخواند. داعش چند صد کیلومتر آن طرف تر سر می برد، کمی که تغییر زاویه بدهید، این سو تر، دولتی درست کرده اند به نام سعودی که سر کودکان را منفجر می کند.

هر دو هم می خواهند برسند به ایران، و تهران. آن وقت در تهران، آقایی که بنا بوده شهردار شود می گوید چرا پول می دهید بچه هیئتی ها بروند سوریه و عراق؟!؛

آن یکی رفیق شفیقمان هم عریضه خیلی محرمانه می نویسد که برویم با عربستان تفاهم کنیم، وزیر خارجه اش هم که "برادر خوب" ماست! در بیابان حمص غریب بودن عجیب نیست. عجیب این است که در ام القرای جهان اسلام غریب بمانی و آرزوی بیابان کنی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای اثبات حرف محمدی نیازی نیست به زمان یا مکان دوری بروید کافی است روزنامه های امروز اصلاح طلبان را ببینید وغربت حججی ها را درک کنید وسرمستی لاابالی ها در تصاحب شهرداری فراموشی و ...این بی حمیت ها به دین وکشور وشهدا را تماشا کنید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کمی صبر کن طوفان ملت در راه است
مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
بعضی ها خواسته اند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون این شهید را بگیرد و این در حالی است که دولت محترم آقای دکتر روحانی برای تنش زدایی در سطح منطقه و جهان تمام تلاش خود را بکار بسته است. این گونه اقدامات بر خلاف مواضع صریح دولت محترم است و از تعامل با دولتهای بزرگ بخصوص اروپا و امریکا جلوگیری می کند. در حالیکه دولت آقای ترامپ ایران را به نقض روح برجام متهم می کند ما نباید به فکر انتقام گیری باشیم و همانگونه که آقای روحانی فرمودند شجاع آن شخصی است که در چنین لحظاتی به مذاکره روی بیاورد و از خود خویشتنداری نشان دهد.
ما چیزی برای از دست دادن نداریم زیرا تاسیسات اتمی ما که تعطیل شده است و بسیاری از جوانان برومند و عزیزمان هم در خون خود خفته اند حالا چرا باید ما جان دیگران را هم به خطر بیندازیم؟
بهتر است به نصیحت بزرگان گوش کنیم و ...
با دستان مروّت با دشمنان مدارا
و این همان سیاست متین و متعادل دولت محترم
آقای دکتر روحانی است و مردم نیز به ایشان به همین دلیل رأی داده اند پس باید احساسات خودمان را کنترل کنیم.
خب "جوانانتان را به سوریه نفرستید" هم راه کار دیگری است که می توان پیشنهاد کرد و دولت هم یقینا با این موضوع موافق است.
اصلا به ما چه که در سوریه چه می گذرد. هر وقت نیروهای داعش به مرزهای ما رسیدند آنوقت دولت محترم خودش بطور قطع با مذاکراتی که خواهد کرد آنها را بر می گرداند.
مردم رأی دادند به آقای روحانی تا با آمریکا دوست باشیم با اسرائیل دوست باشیم و همکاری کنیم نه دعوا و جنگ ولی موشک پرانی های سپاه همه چیز را خراب کرده است.
اصلا ما چه نیازی به موشک داریم؟
ما چه نیازی به سپاه داریم؟
اگر دولت محترم پول اینها را ندهد اینها می توانند موشک بسازند؟
نمی توانند ونباید هم بسازند.
آمریکا خودش امنیت مار ا تأمین می کند مثل ژاپن!
مردم رفاه و آسایش می خواهند و باید از زندگی خود لّذت ببرند ولی یک عّده نمی گذارند و این بر خلاف دموکراسی است.
دولت آقای روحانی پایبند به دموکراسی است ایشان بیشتر رأی آورده اند پس علی ( ع) هم اگر بود حکومت را به ایشان می سپرد نه اینکه علَم جنگ را بردارند و مرگ بر معاویه بگویند.
...............................
United States
...دولت{محترم} آقای {دکتر} روحانی !!!!!!!
"مجید آقا", شما یا کوری یا نمی خوای چشمهاتو باز کنی و یا شاید بچه تل آویوی.
چشمهایتان را باز کنید
با چشمهای بسته رأی دادید که هشت سال ذلت و تخریب برای مملکت {خر}یدید
Iran, Islamic Republic of
شوخی میکنی ؟؟؟
حسین جانم
واقعا صرف وقت واسه جواب دادن به صحبتهای شما اسرافه
چون کسی که تفکرش اینه که بذار دشمن بیاد تا بریم باهاش مذاکره کنیم هیچ منطقی رو قبول نداره
با ادم بی منطق هم حرف نزنیم بهتره
amir
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه تو از کدوم سیاره اومدی!؟
Iran, Islamic Republic of
بابا اين بنده خدا به مسخره اينا رو نوشته ... وگرنه كيه كه ندونه اين مذاكره با داعش حماقته !!
Iran, Islamic Republic of
خب اگه منظورش اینی هست که شما میگید نباید جوری بنویسه که نیت واقعیش از نوشتن مطلبه گم بشه
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دولت بی تدبیری کرد که به سخنان رهبر گوش نکرد و هسته ای را با سرعت وصف ناپذیری نابود کرد و گام به گام عمل نکرد. امتیازی نگرفت و همه چیز را داد.
شما که اینقدر در مذاکرات، بلدم بلدم می گویید در حمله داعش به حرم امام و مجلس چرا آقای ظریف و تیم ترسوی او را برای مذاکره نفرستادید؟
موشک های سپاه ضرب شست محکمی به داعش و اربابانش بود. شما چرا ناراحت شدی؟
دولت محترم شما چندهزارمیلیارد از بودجه دفاعی کاسته است. کلی بدهی به سیستمهای نظامی سپاه و ارتش دارد. کلی بدهی به صندوق تامین اجتماعی، قرارگاه سازندگی سپاه و شهرداری ها، مترو و سایر نهادها دارد. همه را به آستانه ورشکستگی کشانده است. در حالی که طبق آمار گمرک، بیشترین واردات کالاهای مصرفی در این دولت اتفاق افتاده است. دولت بودجه جاری را چند برابر کرده است. هنگام گرفتن عکس یادگاری، دولتمردان نفر اول هستند
Iran, Islamic Republic of
ذات اصلاح طلبان همین است
United Arab Emirates
موج سواری نکن جناب محمدی!
خیلی از رسانه های اصلاح طلبها ستایش کردند این شهید رو
خیلی وقته عادت دارید مصادره کردن شهدا و ارزشها رو برای عقده های سیاسی
شهید متعلق به هر ایرانی آزاده و عاشق وطنی هست.
Iran, Islamic Republic of
موج سواری چیه خواهر /برادر عزیز
حقیقتو گفته
کمی سایت های معتبر و بیانات بعضی مسئولین رو دنبال کن تا حساب کار دربیاد، بعدشم کی گفت همه اصلاح طلبها؟
یکمرتبه دقیقتر مطلب اقای محمدی رو بازخوانی کن شاید سنگین بوده نگرفته ای چی گفته
Iran, Islamic Republic of
کسی قرار نیست محسن ها تحریم داخلی بکند . بهتر است مسائل منطقه ای را باردیگر واکاوی کرد و به این سئوال مهم پاسخ منطقی داد " تا کی باید در سوریه هزینه کرد ؟ " چرا علی رغم این همه هزینه ای که از سهم ایران و ایرانی روانه سوریه می شود هنوز بخش بزرگی از خاک این کشور در اختیار مخالفین اسد قرار دارد ؟ آیا ما صرفا برای دفاع از حرم به سوریه رفته ایم یا دفاع از حکومت بشار اسد ؟ حضور روسیه در سوریه جهت حفظ منافعش است ما چه منافعی در سوریه داریم که باید حفظش بکنیم ؟
Moldova, Republic of
وقتی تا الان نفهمیدی چه منافعی در سوریه داریم و باید حفظش کنیم با گفتن هم مشکلت حل نمیشه
برید خوش باشید
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
پيامبر گرامی اسلام: "هرکس بشنود صداي مسلماني را که فرياد مي کند: مسلمانان به فريادم برسيد و او کمک نکند, ديگر مسلمان نيست." (نظرت راجع به این حدیث شریف چیه؟)

"کسی قرار نیست محسن ها تحریم داخلی کند": به تیتر یک روزنامه ای مثل "قانون" (!) در همون تاریخی که این نظرو فرستاده ای نگاهی بیانداز (ببینم نظرت چیه؟)

"ما چه منافعی در سوریه داریم که باید حفظش بکنیم ؟": دفاع از حریم ناموس اهل بیت ع، پیش دستی کردن در مقابله با داعش در خاک سوریه (سوریه ای که به فرموده رهبری به نیابت از ما با داعش میجنگد)،
به نقل از شهید حاج حسین همدانی: یکی از مسئولان عالی‌رتبه نظامی ما می‌گوید: آمریکا جنگش را با ما از سوریه شروع کرد. در جلسه محضر آقا می‌گوید: سوریه را اگر تمام کنند می‌آیند عراق، سپس می‌آیند ایران! آقا می‌گوید: خیر مستقیم می‌آیند ایران! " (نظرت؟)




در پایان پیشنهاد میکنم حتما حتما صفحه زیر رو بازکرده و کامل مطالعه کن شهید حاج حسین همدانی پاسخ بسیار محکمی به ابهاماتی که برات پیش آمده داده اند: http://fna.ir/QLOHFC

یاعلی ع
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی در سوریه می مانیم که ناموس ما در خاک کشورمان حتی فکر ناامنی نیز نداشته باشد حال چه بنام دفاع از حرم چه دفاع از بشار! در هر دوحال ناموس کشورم باید امنیت داشته باشد و بس!
Iran, Islamic Republic of
ملت از موج سواران اصولنما بیزار است .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ما از افسادطلبان خائن فتنه گر و سینه چاکان کدخدا و کسانی که آروغ روشنفکری می زنند در حالی که فکر خود را به شیطان فروخته اند، بیزاری می جوییم و متنفریم
Iran, Islamic Republic of
خدااز دنیا طلبان وبت پرستان بیزارتر است یواش بنویسید کدخدا ناراحت نشه مدعی مسلمانی هستیم وپیرو امام حسین عولی بایستی بگم از کمونیست های کره شمالی ازاده تر فعلا نیست
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسولینی که از این نظام سهم می برند بد نیست یک سری هم به خانواده های اینها بزنند وببینند که از این سفره چه میخواهند خدایا مارا ببخش که کم کار خیلی کردیم وفردای قیامت حتما بایستی جوابگوی این عزیزان باشم چون میدانستیم که داریم چکار میکنیم اصلا نمیتوانیم کتمان کنیم