سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

هشدار در خصوص درمان سکته مغزی با زالو

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 540273
رئیس انجمن سکته مغزی ایران به دنبال اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد استفاده از زالو در درمان سکته مغزی، انجمن سکته مغزی ایران بیانه‌ای صادر کرد.
به گزارش جهان نيوز، بابک زمانی رییس انجمن سکته مغزی ایران به دنبال اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها در مورد استفاده از زالو در درمان سکته مغزی، انجمن سکته مغزی ایران اظهار کرد: اخیرا خبر و تفصیلاتی در مورد استفاده از زالو در درمان سکته مغزی حاد به طور وسیع در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

وی بیان کرد: تبلیغ این روش ثابت نشده قبل از هر گونه مطالعه، سلامت و تاثیر آن هم با این وسعت در تضاد کامل با سیاست‌های اعلام شده وزارت بهداشت و ناقض تلاش‌های شبانه روزی همکاران پزشک و نورولوژیست و برنامه‌ریزان و مدیران وزارت بهداشت می‌باشد که تأثیری هولناک بر سطح آگاهی عمومی و درمان سکته مغزی خواهد گذاشت.
رئیس انجمن سکته مغزی ایران ضمن اعتراض به این مسأله و تبلیغ وسیع استفاده از زالو در درمان سکته مغزی تصریح کرد: این تبلیغات معلوم نیست با چه هدفی صورت گرفته و انجمن سکته مغزی ایران خواهان آن است که اولا مواردی که ادعا می‌شود درمان شده اند مورد بررسی قرار گرفته، در صورت عدم دریافت درمان استاندارد با پزشک معالج برخورد لازم صورت پذیرد و ثانیا امکانات برای تحقیق یا تولید زالو در درمان‌های استاندارد سکته مغزی اختصاص یافته و به همان میزان زمان جهت رد ادعای یاد شده در اختیار انجمن سکته مغزی ایران قرار گیرد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پزشکان از طب سنتی می ترسند چون کسب و کارشون رو تعطیل میکند این روش کاملا علمی است حتی در کشورهای غربی هم استفاده میشه و بطور عملی هم اجرا شده و نتیجه اش موفقیت آمیز بوده
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا کاسبیشون به خطر افتاده .

من حجامت انجام میدم پزشکا میگن بده !

ولی خیلی تاثیر خوبی واسه من داشته .