جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۶

واکنش مجری «المنار» به شهادت محسن حججی/ امروز ماجرای عاشورا را دیدم و دیگر تخیل نخواهم کرد

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 540148
«منار صباغ» مجری شبکه لبنانی المنار در توصیف تصویر منتشرشده از لحظه اسارت «محسن حججی» شهید مدافع حرم، در یک پست توئیتری نوشت: امروز ماجرای عاشورا را دیدم و دیگر آن را تخیّل نخواهم کرد.
واکنش مجری «المنار» به شهادت محسن حججی/ امروز ماجرای عاشورا را دیدم و دیگر تخیل نخواهم کرد
به گزارش جهان نيوز، «منار صباغ» مجری شبکه لبنانی المنار در یک پست توئیتری به تصویر منتشر شده از لحظه اسارت «محسن حججی» شهید مدافع حرم واکنش نشان داد.

براساس این گزارش، وی در پست توئیتری خود آورده است: همیشه سعی می‌کردم عاشورا و ماجرای حسین شهید و شمر لعین را تخیل کنم؛ امروز دیدم و دیگر تخیل نخواهم کرد.

گفتنی است، محسن حججی از مدافعین حرم پس از ۲ روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا احساس من هم همین بود.
Iran, Islamic Republic of
همه چیزش مثل روضه است .....
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا اباعبدلله. لعنت خداوند برداعشی های وطنی و غیروطنی. محسن جان شهادتت مبارک
Iran, Islamic Republic of
نکته مهم: بزرگان اهل معرفت و علم تاکید دارند که از مقایسه مستقیم شهدا با اهل بت عصمت و طهارت(علیهم السلام) خصوصا شهدای کربلا و امام حسین علیهم السلام پرهیز شود. جایگاه هر قطره خون شهدای عزیز و گرانقدر ما بسیار بزرگ و والاست ولی شبیه دانستن آن ها با مصیبتی که فرمودند: "مصیبة ما اعظمها و اعظم رزیتها فی الاسلام و فی جمیع السموات و الارض" هرچند با نیت تجلیل از شهدا باشد، ولی نوعی اسائه ادب به پیشگاه مقدس حضرات معصومین به ویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه اسلام) است. ماجرایی در کتاب نور مجرد از عارف کامل علامه طهرانی(ره) بیان شده که ایشان نسبت به همین اسائه ادب ناخواسته از سوی یکی از سخنرانان گفتند که چوب بدی خواهد خورد و همان طور که ایشان پیش بینی کرده بودند، آن فرد محترم که ناآگاهانه شهدای عزیز و بزرگوار جنگ تحمیلی را با این بیان که: امام حسین(علیه اسلام) اگر شما یک علی اکبر در راه خدا دادی، ما هزاران علی اکبر در راه خدا دادیم!! منجر به اسائه ادبی شد که علامه همان موقع فرمودند این فرد علیرغم ناآگاهی از این اسائه با مرگ آتش خواهد سوخت و همان هم شد. لذا حقیر به عنوان برادر دو شهید که اتفاقا ارادتمند و خاکسار هر قطره خون همه شهدای عزیزمان هستند، خواهشمندم به عنوان یک رسانه متعهد، سعی کنید این جزئیات را بیشتر مد نظر داشته باشید. همه این شهدا افتخارشان سربازی سید و سالار شهیدان(علیه السلام) است ولی مقایسه های اینچنین که «عاشورای دوباره، شهادت همچون امام حسین و.... » هرچند با نیت اسائه ادب نباشد، ولی تبعات خاص خود را هم برای گوینده و نویسنده و هم شنوده و خواننده خواهد داشت. موید باشید
جا مانده از راه عشق
Iran, Islamic Republic of
ممنون از نکته نظرات این برادر شهید بزرگوار- واقعا هم اینگونه است مگر میشود با شهدای کربلا تا چه رسد به حضرت علی اکبر و جوانان اهل بیت علیهم السلام دیگر شهدا را مقایسه کرد؟
و مقام حضرت سیدالشهدا آنچنان در ذروه اعلی است که پای عقل و عشق از درک آن مقامات لنگ است.
جان همه ی شهدای ما فدای فرزند عزیزش حضرت علی اکبر علیه السلام باد.
خدایا به حرمت خون شهدا بین ما و شهدا جدایی مینداز. الهی آمین
سید
Iran, Islamic Republic of
بارک الله
اهل حق و اهل باطل در این موضع گیری ها مشخص خواهد شد
حال بنگریم ما کدام طرفی هستیم...