جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

واکنش 2 هنرمند به شهادت محسن حججی

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 540086
خواننده کشورمان در اینستاگرمش خطاب به شهید مدافع حرم نوشت: نماینده ملت من تویى با اقتدار و وقار نه سلفى بگیران بى اندیشه. اینجا همه دچار دعواى بعد انتخاب و انتصاب و آنجا بفکر سرزمینت اعتقادت و ..
واکنش 2 هنرمند به شهادت محسن حججی
به گزارش جهان نيوز، شهادت محسن حججی که پس از اسارت توسط داعش، سرش را از بدن مطهرش جدا کردند واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.
رضا صادقی خواننده کشورمان در این رابطه در اینستاگرامش نوشت: نماینده ملت من تویى با اقتدار و وقار .. نه سلفى بگیران بى اندیشه. اینجا همه دچار دعواى بعد انتخاب و انتصاب و انجا بفکر سرزمینت اعتقادت و ... .
نماد وقارى مرد ، صلابت نگاه تو و اشوب در چهره قاتل تو .. چه دیدنیست جوانمردى جوان سرزمینم .
شهید مدافع حرمت و حرمت محسن حججى .... درود به مردان با غیرت این مُلک.


 
بهنوش بختیاری نیز در اینستاگرامش چنین نوشت: شهید محسن حججی که در سوریه اسیر داعش شد و سر از تنش جدا کردن.....قهرمان زندگی من این شهید است......ولله به خدا سوپر استار هیچوقت نباید قهرمان من وتو باشد...چه تفاوتیست میون‌ما و امثال آقا محسن نجیب و وفادار و فداکار ما...چه دردی از این سنگین تر که هموطنت اینطوری...انقدر ناجوانمردانه بره....داد همه مظلوم های ایران رو از این بی وجودهای حیوون بگیر خدایا...که اگه این شهدا نبودن...من وتو راحت زیر کولر در کف اینستاگرام نبودیم......بعضی جوونها علی الحساب زیر ابرو اشونو چک کنن تا ما برگردیم...
..تسلیت به خانواده ایشون و همه مردم ایران


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خدا به خانواده شون صبر بده. مدیونشونم. همه مدیون این ولی خدا و خانواده شیم. خدا ما رو ببخشه.
Iran, Islamic Republic of
ما و شهدا
هر روز مدیون تر از قبل
هر روز شرمنده تر از قبل
من بیشتر از خودم دلم به حال مسولینی می سوزد که با غرور در میکروفن هایشان می دمند در حالیکه هیچ سودی به حال مردم ندارند لبخند و کنایه هایشان نیز آنقدر دل سوزانده که دیگر امیدی به بهبودی باقی نگذارده است
من اخیرا ندیده ام که رهبری عزیز از سر امید به مسولین سیاسی جمله ای گفته باشد تا جایی که از آنها حتی تبری جسته و فرموده من انقلابی ام.خدا به ایشان هم صبر دهد هم سلامتی که تنها نقطه امید مردم و سربازان ولایت است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به غیرت این دو هنرمند بزرگوار و قدرشناس . منتظر واکنش بقیه ی هنرمندان هستیم .
Iran, Islamic Republic of
سلام
خوش به حالش که رستگار شد
حیف از اسم این شهید عزیز که این به اصطلاح هنرمندان اسمشا اوردن،واقعا اسم این شهید را نباید هر کسی به زبون بیاره چه برسه بخواد در موردش صحبت کنه
سید
Iran, Islamic Republic of
همه مدیون شهدا ،به خصوص شهدای مدافعان حرم هستیم
Iran, Islamic Republic of
بارک الله به غیرت این هنرمندان
رضا
Iran, Islamic Republic of
السلام و علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین . شهید حججی یکی از نمونه های بارز اصحاب امام حسین است که همراه آقا همیشه به آنها سلام می کنیم. در این چند روز خدا میداند که چقدر برای آن چهره معصوم و با صلابت اشک ریخته شد. برای او و ارباب مظلومش. در این چند روز احساس کردم در برابر او چقدر کوچک هستم. او کجاست و من و امثال من کجا هستیم. او با خدا چه معامله ای کرده است که خدا اینگونه او را بالا می برد. حالا آدم متوجه می شود که چرا خدا از ملائکه خواست به آدم سجده کنند. شهید حججی به ما نشان داد که اوج گرفتن و رسیدن به مقامی که باعث غبطه دیگران شود کاری شدنی است فقط باید بنده خدا بود و دل از دنیا و زرق و برق آن برید. اما اینکار برای همه آسان نیست و مرد می خواهد. او به ما یادآور شد که در میان این همه هجمه شیاطین باز هم می توان راه را پیدا کرد. او با شهادتش به ما نشان داد حادثه کربلا را. مظلومیت و اقتدار. ای کاش بتوانیم شرمنده او و خانواده اش نشویم.