جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

داعش پیام ویدئویی جدید ضد ایرانی منتشر کرد

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 539901
گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار یک فیلم ویدیوئی با عنوان «محرقه المجوس» از طرفداران خود خواست که علیه ایران دست به عملیات تروریستی بزنند.
داعش پیام ویدئویی جدید ضد ایرانی منتشر کرد
به گزارش جهان نيوز؛ گروه تروریستی داعش بار دیگر با انتشار یک فیلم ویدیوئی طرفداران خود را به انجام عملیات تروریستی علیه ایران تشویق کرد. 
در این ویدئو که خبرگزاری اعماق وابسته به داعش با عنوان «محرقة المجوس» (سوزاندن مجوس) منتشر کرد، یک تروریست وابسته به این گروه تکفیری در مقابل دوربین و به زبان فارسی از هواداران داعش خواست در صورتی که نمی توانند به این گروه تروریستی در  سوریه ملحق شوند، علیه ایران دست به عملیات تروریستی زنند.
در این ویدئو، تروریست داعش مقدسات شیعیان از جمله کربلای معلی و نجف اشرف را مورد هتک حرمت قرار داده و ایرانیان را به گردن زدن تهدید کرد.
در این ویدئو همچنین صحنه‌هایی از حمله تروریستی اخیر به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) نمایش داده شد.
افزون بر این، تصاویری از حمله تروریستی و انتحاری عناصر داعش به محل تجمع نیروهای عراقی و شیعیان در استان نجف اشرف عراق در ابتدای این ویدئو گنجانده شده است.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای مرگ برداعش