کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمپین ها هم نتوانست برای شهیندخت مولاوردی پست ساز شود

18 مرداد 1396 ساعت 19:11

پروژه وزیر سازی زنان و حساس کردن جامعه به این مقوله گرچه موضوع ناممکنی درجمهوری اسلامی نیست ونبوده اما استفاده از این مقوله در به ثمر رساندن منفعت سیاسی برای عده ای بیشترکاربرد پیداکرده تا اهمیت دادن واقعی به زنان جامعه و این نکته مهمی ست که نباید آن را ازنظر دور داشت.


گروه سیاسی جهان نیوز، امیر ابراهیم رسولی: اظهارات تامل برانگیز و سو گیری های سیاسی خاص  #معاون_سابق روحانی دردولت یازدهم، گرچه فکرمیکرد اورا به وزارت میرسانداما برعکس شد وصرفا دستیار امور حقوق شهروندی نصیبش گشت.

مولاوردی ازان دسته افرادی بود که گرایشات سیاسی اوبا روحانی فاصله داشت اما برخی با روشهای خاص سیاسی وتبلیغاتی تلاش میکردند اورا بزرگتراز جایگاهی که قرارداشت نشان دهند.

تشکیل کمپین برای به وزارت رساندن او اکنون باشکست مواجه شد تا ثابت شود جایگاه او با کمپین سازی واقدامات تبلیغاتی ارتقا نمی یابد.

پروژه وزیر سازی زنان وحساس کردن جامعه به این مقوله گرچه موضوع ناممکنی درجمهوری اسلامی نیست ونبوده اما استفاده از این مقوله در به ثمر رساندن  منفعت سیاسی برای عده ای بیشترکاربرد پیداکرده تا اهمیت دادن واقعی به زنان جامعه و این نکته مهمی ست که نباید آن را ازنظر دور داشت.

درمقام  ارزیابی نیز مولاوردی کارنامه قابل توجهی در معاونت زنان نداشت وبیشتربه یک چهره سیاسی تبدیل شد تا معاونی که درحوزه زنان منشا اثرباشد.


کد مطلب: 539870

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/539870/کمپین-هم-نتوانست-شهیندخت-مولاوردی-پست-ساز-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com