جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷

کمپین ها هم نتوانست برای شهیندخت مولاوردی پست ساز شود

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 539870
پروژه وزیر سازی زنان و حساس کردن جامعه به این مقوله گرچه موضوع ناممکنی درجمهوری اسلامی نیست ونبوده اما استفاده از این مقوله در به ثمر رساندن منفعت سیاسی برای عده ای بیشترکاربرد پیداکرده تا اهمیت دادن واقعی به زنان جامعه و این نکته مهمی ست که نباید آن را ازنظر دور داشت.
کمپین ها هم نتوانست برای شهیندخت مولاوردی پست ساز شود
گروه سیاسی جهان نيوز، امیر ابراهیم رسولی: اظهارات تامل برانگیز و سو گیری های سیاسی خاص  #معاون_سابق روحانی دردولت یازدهم، گرچه فکرمیکرد اورا به وزارت میرسانداما برعکس شد وصرفا دستیار امور حقوق شهروندی نصیبش گشت.

مولاوردی ازان دسته افرادی بود که گرایشات سیاسی اوبا روحانی فاصله داشت اما برخی با روشهای خاص سیاسی وتبلیغاتی تلاش میکردند اورا بزرگتراز جایگاهی که قرارداشت نشان دهند.

تشکیل کمپین برای به وزارت رساندن او اکنون باشکست مواجه شد تا ثابت شود جایگاه او با کمپین سازی واقدامات تبلیغاتی ارتقا نمی یابد.

پروژه وزیر سازی زنان وحساس کردن جامعه به این مقوله گرچه موضوع ناممکنی درجمهوری اسلامی نیست ونبوده اما استفاده از این مقوله در به ثمر رساندن  منفعت سیاسی برای عده ای بیشترکاربرد پیداکرده تا اهمیت دادن واقعی به زنان جامعه و این نکته مهمی ست که نباید آن را ازنظر دور داشت.

درمقام  ارزیابی نیز مولاوردی کارنامه قابل توجهی در معاونت زنان نداشت وبیشتربه یک چهره سیاسی تبدیل شد تا معاونی که درحوزه زنان منشا اثرباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دستیار امور حقوق شهروندی...!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا بگو دقیقا کدوم حقوق شهروندی؟
همونی که روحانیشون اینا ابلاغ فرمودن؟
یونس
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم در این دولت واقعا قطع النساء است ،کسی که پیشنهاد عقیم کردن کوله بران بیچاره را می ده،چه جوری می خواد از حقوق شهروندی دفاع کنه، خدا آخر وعاقبت این ملت مظلوم را با این سیاسی کارها به خیر کنه.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خانم ملاوردی دنبال احقاق حق زنان وحمایت ازجایگاه انسانی زن نیست ایشان دنبال احیای فمینیست درایران است کسی که نمیفهمددرذات فمینیسم ظلم به زن خوابیده نه خدمت به زنان به چه دردی میخوره امروزه بالاترین منتقدان فمینیسم ازخودانهاست
Iran, Islamic Republic of
دسیار امور شهر وندی از سرش هم زیاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم محترمی چون ایشون ..
جمناییها بروید غم بخورید که ایشون تو کابینه حضور دارند
Iran, Islamic Republic of
باید حواسمان باشد روزی جزا در کار است