جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اصلاح طلبان زمزمه عبور از خاتمی را سردادند

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 539849
حواشی لیست امید شهر تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین حواشی لیست امید در پنجمین دوره شورای شهر تهران موجب بروز اختلافات جدی در میان اصلاح طلبان شده است. به گونه‌ای که این جریان را با آشفتگی روبرو ساخته است. بر همین اساس، اصلاح طلبان زمزمه عبور از خاتمی را مطرح کرده‌اند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ در همین رابطه «فیاض زاهد» از فعالان اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «در شرایط کنونی فاصله رئیس دولت اصلاحات با دیگر رهبران جریان اصلاحات بسیار عمیق و زیاد است. البته جایگاه رئیس دولت اصلاحات ابدی نیست و اگر اصلاح‌طلبان قصد داشته باشند بیش از اندازه روی این جایگاه سرمایه‌گذاری کنند در دراز مدت با چالش‌های جدی مواجه خواهند شد. به عنوان مثال اشتباهاتی که در زمینه ارائه لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر به وجود آمد تا حدودی جایگاه رئیس دولت اصلاحات را تحت‌الشعاع قرار داد. بدون شک اگر اصلاح‌طلبان شورای شهر پنجم اشتباهات شورای اول را تکرار کنند در انتخابات بعدی مردم به اصلاح‌طلبان رأی نخواهند داد و اصلاح‌طلبان در انتخابات شکست خواهند خورد».

«سلفی حقارت»، «افشاگری الهه کولایی درباره لیست رانتی امید در انتخابات مجلس»، «افشاگری فاطمه دانشور درخصوص لیست رانتی امید در شورای شهر پنجم»، «افشاگری درخصوص ویترینی بودن حضور یک زن در میان کاندیداهای اصلاح طلبان برای شهرداری تهران»، «اظهارات متعدد درباره زد و بند سیاسی در بستن لیست امید» و...بخشی از حواشی «تَکرار امید»! توسط سران اصلاحات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *