جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

انعکاس ارادت به امام رضا (ع) در مهریه خانم بازیگر

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 539713
بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران در برنامه خوشا شیراز از ارادتش به امام رضا(ع) سخن گفت.
انعکاس ارادت به امام رضا (ع) در مهریه خانم بازیگر
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبر آنلاین،  نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون، علی رها خواننده عرصه موسیقی  و خادمان حرم  امام رضا(ع) مهمانان این هفته برنامه خوشا شیراز بودند. 

نفیسه روشن در این برنامه درباره ارادتش به حضرت رضا (ع) اظهار داشت: مهریه من به نیابت امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی است و  امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.

وی درباره انتخاب کارهایش گفت: گزیده کار می‌کنم و پس  از سریال اغما که در سال 86 بازی کردم با بهترین کارگردان‌ها کار کردم  از جمله ساختمان 85 به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، مازیار میری، کرم‌پور و بسیاری از کارگردانان توانای سینمای ایران.

وی با بیان اینکه بیشتر به‌دنبال بازی‌کردن در فضا و نقش‌های متفاوت هستم، افزود: سال گذشته دو سریال خیلی خوب از طرف تلویزیون به من پیشنهاد شد اما  به دلیل شباهت به نقش‌هایی که قبلا کار کرده بودم بازی در این سریال‌ها را نپذیرفتم.

نفیسه روشن با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر در تئاتر بازی می‌کنم، بیان کرد: فضای تئاتر به من دنیای تازه و جدیدی را نشان می‌دهد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
که چی حالا ؟ آزاده نامداری تجربه نشد؟ انقدر اینارو گنده می کنین بعد گند میزنن به اعتقادات مردم . نکنین دیگه آخه سیب زمبنب هم بود تاحالا عبرت گرفته بود
Iran, Islamic Republic of
این مهریه برای وقتی بود که این خانم در علوم دینی تحصیل می کرد و چادری بود نه الان که راه دیگری انتخاب کرده