جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

کنایه لاریجانی به قشقاوی درباره سِلفی‌ با موگرینی

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 539706
رئیس مجلس کنایه ای به معاون پارلمانی وزارت امور خارجه درباره عکس گرفتن از موگرینی در صحن علنی پارلمان زد.
کنایه لاریجانی به قشقاوی درباره سِلفی‌ با موگرینی
به گزارش جهان نيوز در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 18 مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرق آسیا پس از اظهار نظر مخالفان و موافقان این لایحه در صحن علنی قوه مقننه علی لاریجانی رئیس جلسه از نماینده دولت دعوت کرد تا در پشت تریبون قرار گیرد و به اشکالاتی که مخالفان به این لایحه داشته اند پاسخ دهد.

حسن قشقاوی معاون پارلمانی وزارت امورخارجه با قرار گرفتن در پشت تریبون ضمن  دفاع از این لایحه گفت: اوج همکاری های ایران با سایر کشورها برگزاری مراسم تحلیف و شرکت هیئت های خارجی در این مراسم بود که در برهه وارد نمودن فشارهای مضاعف به کشورمان عجیب بود.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز با خنده به وی گفت عکسی که شما از خانم موگرینی در صحن مجلس انداختید موضوع را عجیب تر کرد.

این اظهار نظر لاریجانی با خنده نمایندگان در صحن علنی مجلس مواجه شد.حسن قشقاوی پس از این اظهار نظر لاریجانی گفت: بنده تلاش کردم تا از گرفتن سلفی جلوگیری کنم که فیلم های آن نیز موجود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توجیه قشقاوی به صواب نزدیکتر است ولی جناب قشاوی چرا باید کار به اینجا هههههههههههههههههههههها برسد
عقلا کجایند / تدبیر کجا رفته / وا اعتدالا
Germany
عکس یادگاری گرفتن با فردی که علنا از منافقین حمایت می کند، «سهل انگاری» است؟
Iran, Islamic Republic of
جناب قشقاوی محترم، برای جلوگیری از سلفی گرفتن، عکس انداختی؟ مگر مشکل، سلفی گرفتن است؟! مشکل، عکس گرفتن است. عکس گرفتن از یک اروپایی به خاطر روحیه غرب پسندی و وادادگی. آن هم حب و ذوق به دشمن اسلام و ایران. این مشکل، با تبدبل سلفی به عکس رو به رو، حل شد؟! واقعا شماها، بی اعتقاد به ارزش هایید و حضورتان در حکومت، خیانت است. حکومت، باید زودتر فکری به حال خیل نفوذیان و بی اعاقادان به منافع ملی بکند. از همه مهم تر، شورای محترم نگهبان که باید بابت مسؤولان دولتی و مجلس، پاسخگو باشد.