جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کشف حقوق نجومی تازه در وزارت ورزش+ سند

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 539348
این پرداختی نجومی از محل اعتبارات ورزش همگانی، در حالی انجام شده که پیش از این کمبود بودجه و اعتبار به عنوان یکی از معضلات و موانع مهم توسعه ورزش بین اقشار مردم و سرانه پایین ورزش اعلام شده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تابناک، هنوز 24ساعت از آغاز رسمی دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی نگذشته است که وعده مبارزه او با پرداخت های نجومی از محل بیت المال به برخی مدیران دولتی با چالش مواجه شد.طبق سندی که در اختیار قرار گرفته است، یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، طی نامه ای بحث برانگیز برای خود دستور پرداخت مبلغی حدود 400میلیون ریال تحت عنوان «حق مدیریتی» به ذیحسابی صادر کرده است!

در این نامه که طی واپسین روز رسمی کاری سال گذشته امضا شده است، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه ای به بخش ذیحسابی این اداره کل، دستور واریز مبلغ 392 میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه ای گسترش ورزش همگانی(!)  به شماره حساب شخصی خود را داده است.

این پرداختی نجومی از محل اعتبارات ورزش همگانی، در حالی انجام شده که پیش از این کمبود بودجه و اعتبار به عنوان یکی از معضلات و موانع مهم توسعه ورزش بین اقشار مردم در کشور و سرانه پایین ورزش در استان ها، اعلام شده بود. باید دید واکنش وزیر ورزش و دولت به این خبر دریافتی هنگفت یک مدیرکل استانی با توجه به حساسیت مردم روی این موضوع چه خواهد بود؟

نکته جالب این سند، امضای علی یاور عزیزپور زیر نامه ای است که در سطر بالایی آن، دستور واریز مبلغ باز ذکر نام و شماره حساب شخصی تحت عنوان حق مدیریتی را صادر کرده است. لازم به یادآوری است که رییس جمهور روحانی بعد از افشای موج بزرگ تخلفات و پرداختی های نجومی به مدیران دولتی، ضمن عذرخواهی از مردم و رهبری، اعلام کرده بود در این زمینه با تخلفات برخورد خواهد شد و بدون تعارف با هیچ مقامی ، مبالغ مذکور به بیت المال عودت داده می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه اینکه با نجومی بگیران قبلی برخورد شده اینم مثل اونا