پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲۶

جدیدترین بی صداقتی خاتمی

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 539080
از طراحی فتنه گرفته تا قتل و شهادت دهها شهروند هیچ ،فقط به خاطر یک جمله رئیس جمهور محبوب جناب خاتمی(موسوی) را محاکمه کنند که قبل از باز شدن حتی یک صندوق شخصا و رسما اعلام کرد:" برنده قطعی انتخابات اینجانب هستم با فاصله بسیار "تا امر تهییج ناشی از تقلب در صبح شنبه رونمایی شود.و مرحله پایانی تئوری جین شارپ که در خواست رفراندم است نیز از سوی خاتمی اعلام گردد.
جدیدترین بی صداقتی خاتمی
گروه سیاسی جهان نيوز، عبدالله گنجی: پیج اینستاگرام خاتمی در آخرین پست خود بر روی تصویر میرحسین موسوی نوشته است:"رئیس جمهورم را آزاد کنید".معنی حرف این است که خاتمی در ارسال نامه از در پشتی و جلسات خصوصی به همراه حجاریان،تاج زاده،صفایی فرهانی،بهزاد نبوی و دهها اصلاح طلب دیگر با صراحت بر عدم تقلب تاکید می کنند اما برای تحریک ضد انقلاب که کامنت های آنچنایی ذیل پستش قرار دهند آن کار دیگر می کند.

اگر ایشان نیز همانند هاشمی نگوید که پیج من دست دیگری و از آن خبر ندارم باید بپذیریم که  ایده داماد لرستان و فرزند آذزبایجان همچنان منطق حاکم و دوگانه ساز این جماعت است و اصرار بر فتنه ادامه دارد.گویی نظام به خوبی دست این جماعت را خوانده است.باید نظام به حصر پایان دهد و محاکمه علنی را آغاز نماید.

از طراحی فتنه گرفته تا قتل و شهادت دهها شهروند هیچ ،فقط به خاطر یک جمله رئیس جمهور محبوب  جناب خاتمی(موسوی) را محاکمه کنند که قبل از باز شدن حتی یک صندوق شخصا و رسما اعلام کرد:" برنده قطعی انتخابات اینجانب هستم با فاصله بسیار "تا امر تهییج ناشی از تقلب در صبح شنبه رونمایی شود.و مرحله پایانی تئوری جین شارپ که در خواست رفراندم است نیز از سوی خاتمی اعلام گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
محاکمه کنید.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اگر به حرف خاتمي گوش كرده بوديد ،احمدي نژاد كشور را شخم نمي زد و امروز اين وضع نابسامان اقتصادي را نداشتيم .
Iran, Islamic Republic of
هر چی ما به حرف خاتمی گوش نکردیم، آمریکا و غرب خوب گوش کردن که وضعیت اقتصادی در نتیجه تحریم های سفارشی جناب خاتمی شده چیزی که الان می بینید.
Iran, Islamic Republic of
بهترین دوران اقتصادی ایران بعد از انقلاب دوران آقای سید محمد خاتمی بود که با نفت 8دلاری مملکت را آبرومندانه اداره کرد.
Iran, Islamic Republic of
به حرف اين خائن گوش كرديم كه نماينده هامون شدند سلفي بگيران حقير !!
Iran, Islamic Republic of
با افتخار سعی کرده ایم و باز هم تلاش میکنیم که چشمهامونو باز کنیم و به افراد مشکل دار با تفکرات شبهناک اعتماد نکردیم و نمیکنیم
الان هم از رای ندادن به سلفی بگیران و طرفداران حرامخواران نجومی و امثالهم پشیمان نیستیم
در کمال افتخار
Iran, Islamic Republic of
... بهشت جایگاه امثاله تو مومن بقیه جهنمی ان
amir
Iran, Islamic Republic of
تقسیم بهشت و جهنم دست جنابعالی نیست.
اگه نظری داری اعلام کن تا همه از اون بهره مند شوند ، وگرنه با تیکه و متلک انداختن کاری پیش نمیره.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
اگه به حرف امثال خاتمی گوش میکردیم امروز نه نظام بود نه کشور به این شکل کنونی
سرور
Iran, Islamic Republic of
لابد فقط رای خاتمی کافی است برای جمهوریت نظام! تاکید وی برای رای به لیست امید شد ماجرای سلفی گیت.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
به واسطه خیانت اصلاح طلبان در فتنه 88 و گرا دادن آنها به مامان هیلاری برای تحریم بیشتر ایران وضع به اینجا رسید. اگر پیشرفت شتابان ایران در دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد گرفته نمیشد، امروز موقعیت فوق العاده ای داشتیم. دولت روحانی هم که دولتی ترسو هست و تمام دستاوردها را به واسطه ترس از کدخدا به باد داد
Alireza
Iran, Islamic Republic of
به حرفاش گوش کردن و به لیست تکراریش رای دادن که افتضاح سلفی حقارت امیز با موگرینی پیش اومد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خودش اینقدر افتضاح به بار آورد که مردم به یکی 180 درجه مخالفش رأی دادند
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت
Iran, Islamic Republic of
ای کاش روحانی هم پر کار، دلسوز، مردمی،به فکر محرومان،ساده زیست و در سیاست خارجی عزتمند بود.

ما بچه اتوبان بهشت زهرا در جنوب تهران هستیم،
زمان احمدی نژاد وضع همه ما خوب بود ولی با اومدن دولت .... و رکود و اشرافیگری و حقوق های نجومی، وضع بدتر شد، زمان احمدی نژاد پدرم 5 تا از فرزندانش ازدواج کردند ولی حالا که 2 نفر بیشتر نیستند خرجی خوش رو هم به زور در میاره ،زمان احمدی نژاد یکبار هم نرفته بود مسافرکشی ولی الان شده مسافرکش.
98 درصد انرژی هسته ای رو که با هزینه فراوان و با زحمات جوانان این مملکت و شهدای هسته ای به دست اومده بود به خواست دشمنان ایران تعطیل کردیم
درعوض تبادلات بانکی بهتر نشد که بدتر شدو تحریم ها نرفتند که هیچ،با ننشون برگشتند،
مشکلات ما با توقف سانتریفیوژ کمتر نشد که بیشتر شد
بیکاری و فقر بیشتر شد و وضع اونقدر بد شد و روحانی که نمی دونست چی جوری رای بیاره با بحث جنگ و دیوارکشی و حمایت از جانیانی مانند فرقه رجوی رو پیش کشید.
مرگ بر نیرنگ
مرگ بر فریب
ستوده
Iran, Islamic Republic of
هم شما گوش کردید و روز عاشورا رقص و پایکوبی کردید واسه هفت پشتتون بسه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شما بودید که با فتنه ی 88 جلوی پیشرفت سریع اقتصادی دور اول احمدی نژاد رو گرفتید...شما با فتنه ی 88 حداقل 30 سال کشور ما رو به عقب کشوندید...تحریم های آمریکا هم سفارش بعضی ها بود....تورم هم در نتیجه ی احتکار کالا توسط بعضی ها بود.....
احمد نجفی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی محبوبترین ریس جمهور ایران
Iran, Islamic Republic of
تا صداقت به ایرانیان بر نگردد اصلاح لمور به همین روال است شما نوشته بالا را دفت کن و ایضا برخی نظرات را ببین چی شدیم از نظر صداقت
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین و خائنین فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
نظام اسلامی باید دست از نجابت برداره.......چرا اینا تو کل مملکت دارن جولان میدن در حالیکه قانون اساسی و حق مردم رو قبول ندارند..
...
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار برای بستن دهان حامیان محصور فتنه وحتی معرفی ماهیت واقعی خاتمی محاکمه آنهاست تا به اتهام بغی به مجازات برسند
United States
کار ندارم خاتمی بد یا خوب اما انصافا بارها اعلام کرده صفحه اینستاگرام ندارم
گمنام
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان سالهاست سازمان مجاهیدین خلق( که لعنت ویژه خدا به هموشون) را به نام منافقین می شناسیم، ولی آنها از همان اوایل انقلاب دست به قیام مسلحانه علیه نظام زدنند پس لفظ منافق به غیر از چند نمونه خاص، خیلی در مورد آنها صدق نمی کند. لفظ منافقین درباره ی کسانی صدق می کند که سالهاست در این کشور مسئولیت های مختلف از ریاست جمهور گرفته تا یک کارمند ساده را بر عهده دارند و از پشت به ما خنجر می زنند... بسم الله الرحمن الرحیم فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ در دلهاى آنان يک نوع بيمارى است؛ خداوند بر بيمارى آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهايى که ميگفتند، عذاب دردناکى در انتظار آنهاست. (بقره 10) وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ و هنگامى که به آنان گفته شود: «در زمين فساد نکنيد» مى‏گويند: «ما فقط اصلاح‏کننده‏ايم»! (بقره 11) أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِن لاَّ يَشْعُرُونَ آگاه باشيد! اينها همان مفسدانند؛ ولى نمى‏فهمند. (بقره 12)
Canada
جهان دست از سر کچل خاتمی بردار😁
علی
United States
با سلام
طی روزهای گذشته در سایت جهان نیوز چندین بار مطالبی به رییس جمهور اسبق نسبت شده که در این مطالب نام ایشان (خاتمی) به صراحت به کار رفته است. تکرار نام بدون یادآوری نقش نامبرده در فتنه 88 موجب تلقین فراموشی است. شایسته است مسئولین محترم، نقش ایشان را به عنوان "یکی از فتنه گران 88" همواره یادآور باشند.
با تشکر