چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پاسخ کویت به تهدید داعش: نمی‌هراسیم

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 538848
به دنبال انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی که در آن افرادی از گروه تروریستی داعش کویت را تهدید به انجام اقدامات تروریستی کردند یک منبع امنیتی این کشور، تاکید کرد: از این تهدیدات هراسی نداریم.
پاسخ کویت به تهدید داعش: نمی‌هراسیم
 به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، به نوشته روز یکشنبه روزنامه کویتی الأنباء، داعش در این ویدیو کویت را تهدید به انفجارهای تروریستی، تخریب، به راه انداختن درگیری های فرقه ای و ایجاد رعب و وحشت کرده است.

یک منبع امنیتی بلندپایه کویتی در واکنش به این تهدیدات گفت: وزارت کشور اقدامات لازم را برای پیگرد و تحقیق درباره منبع این ویدیو و اینکه آیا واقعا از سوی داعش منتشر شده است، آغاز کرد.

وی افزود : به همه شهروندان و افراد مقیم در کویت اطمینان می دهیم که از نظر امنیتی قدرتمند هستیم و افراد پلیس و نیروهای امنیتی با شایستگی امنیت کشور را تامین می کنند.

این منبع امنیتی کویتی تاکید کرد : با وجود اینکه هراسی از تهدیدات داعش نداریم اما چنین مواردی را با دقت مورد توجه قرار می دهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *