پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وقوع انفجار در مرکز اسلامی مینسوتای آمریکا

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 538702
پلیس آمریکا از وقوع انفجار در مرکز اسلامی مینسوتای آمریکا به هنگام برپایی نماز جماعت خبر داد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از دیلی استار، پلیس آمریکا از انفجار در مسجد و مرکز اسلامی دارالفاروق این کشور واقع در شهر بلومنگتون ایالت مینسوتا خبر داد.

بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی پلیس، این حادثه در جریان برپایی نماز رخ داده و در جریان آن، مهاجمین با شکستن شیشه های پنجره مسجد، اقدام به پرتاب وسیله انفجاری به داخل مسجد نموده اند.

پلیس آمریکا در حال رسیدگی به پرونده این انفجار است. اما مقام های پلیس معتقدند هنوز برای اعلام اطلاعات در خصوص عوامل انجام این انفجار بسیار زود است.

اف بی آی اعلام کرده که وسیله عامل انفجار به احتمال زیاد یک بمب بوده است.

در همین حال «محمد عمر»، مدیر اجرایی مسجد مذکور در مصاحبه با رسانه های خبری اعلام کرده که این بمب به داخل دفتر امام جماعت مسجد پرتاب شده است.

گفتنی است «اسد زمان»، متفکر و اقتصاددان بزرگ اسلامی که در حال حاضر ریاست جامعه مسلمانان آمریکایی مینسوتا را بر عهده دارد، از تعیین جایزه ۱۰ هزار دلاری برای دادن اطلاعات در خصوص عاملین این حمله تروریستی به مسجد مذکور خبر داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *