جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دمای هوای غالب نقاط کشور گر‌‌م‌تر می‌شود

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب: 538429
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای سه تا پنج درجه‌ای غالب نقاط کشور تا اواسط هفته آتی خبر داد.
به گزارش جهان نيوز امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که از غرب کشورمان عبور می‌کند امروز و فردا بر بخشهایی از آذربایجانها و البرز مرکزی اثر می‌گذارد و موجب بارشهای پراکنده باران و وزش باد در این مناطق می‌شود.

وی ادامه داد: در سه روز آینده اکثر نقاط کشور جوی نسبتاً پایدار خواهند داشت و دمای هوا غالب مناطق نیز افزایش تدریجی خواهد یافت.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه افزایش تدریجی دما و ماندگاری هوای گرم تا اواسط هفته آینده به‌وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: دمای هوای غالب نقاط کشور در روزهای آتی سه تا پنج درجه افزایش خواهد یافت.

به گفته نقشینه، طی سه روز  آینده شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل با وزش باد شدید و گرد و خاک مواجه خواهد شد و شرق دریای عمان نیز مواج و طوفانی خواهد بود.

وی، اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرم‌ترین و شهرکرد با 11 درجه بالای صفر را خنک‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 36 درجه بالای صفر رسید که روند افزایشی دما در روزهای آتی نیز ادامه می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *