جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انفجار بمب در کابل4کشته و زخمی برجا گذاشت

پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 538148
مقامات افغان در شهر کابل از کشته شدن دو غیر نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر در انفجار بمب در منطقه «کوتل خیرخانه» در کابل خبر دادند.
انفجار بمب در کابل4کشته و زخمی برجا گذاشت
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مقامات افغان در شهر کابل اعلام کردند که یک خودرو پس از برخورد با بمب در منطقه کوتل خیرخانه در شهر کابل خبر دادند.

«بصیر احمد مجاهد» سخنگوی نیروهای پلیس در کابل تصریح کرد که این انفجار صبح امروز در حوزه هفدهم امنیتی شهر کابل بوقع پیست و دو نفر کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود که در نتیجه این انفنجار راننده خودرو و یک دانشجو کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است.

این در حالی است که شهر کابل در سال جاری شاهد بیشترین حملات انفجاری و انتحاری بوده است.دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان نیز در گزارش اخیر خود اعلام کرده بود که  بیشترین تلفات غیرنظامیان بر اثر حملات انتحاری و انفجار بمب در یک سال گذشته در شهر کابل رخ داده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *