جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
وزیر بهداشت در زنجان:

کشور ۷۰ هزار تخت بیمارستانی کم دارد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 537796
وزیر بهداشت با اشاره به تدوین سند درمان برای شناسایی نیازهای نقاط مختلف کشور در بخش‌‌های مختلف بهداشتی و درمانی گفت: در کشور ۷۰ هزار تخت بیمارستانی کمبود داریم.
کشور ۷۰ هزار تخت بیمارستانی کم دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کمبود 70 هزار تخت بیمارستانی در کشور اظهار داشت: برای کمبود تخت بیمارستانی باید از بخش خصوصی کمک گرفت و به ظرفیت‌های آنان تکیه کنیم.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت را نباید در حال حاضر قضاوت کرد، عنوان کرد: در دوره طولانی مدت کارها و اثرات طرح تحول سلامت نمود پیدا می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مزیت‌های مهم طرح تحول سلامت اشاره و تصریح کرد: دسترسی به خدمات عادلانه و کیفیت مطلوب خدمات دو رکن اصلی طرح تحول نظام سلامت است و باید استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه با مشخص شدن سند درمان کشور برنامه این بخش تا سال 1404 معلوم می‌شود، گفت: این سند وضعیت تخت‌های بیمارستانی کشور را در هر دو بخش دولتی و خصوصی و نیاز کشور را با تفکیک استانی و شهرستاتی معلوم می‌کند و ما تلاش می‌کنیم در یک ماه آینده سند درمان کشور را اعلام کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *