کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در آستارا:

دستور ‌رئیس‌‌ جمهور برای جمع‌بندی موانع ‌مسکن مهر‌

9 مرداد 1396 ساعت 23:38

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶۰ هزار واحد از پروژه مسکن مهر در سطح کشور دارای مشکل هستند که تلاش می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم.


به گزارش جهان نیوز، احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در جلسه شورای مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در مسکن مهر این شهرستان این نشست با پیگیری مقامات استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس تصمیم به برگزاری این جلسه گذاشتیم و مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعاونی‌های موفق و ناموفق در کشور و لزوم ساماندهی آنان افزود: در این راستا تعاونی‌هایی که دارای شناسنامه هستند از مشکلات اندکی برخوردار بوده و بخش زیادی از مشکلات این حوزه به تعاونی‌های آزاد برمی‌گردد.

وی با اشاره به وجود 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکونی مهر در کشور تصریح کرد: در این بین بالغ بر 60  هزار واحد از مسکن مهر در کشور با مشکلاتی روبه‌رو هستند که طبق دستور اکید مقامات عالی وزات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تلاش هستیم مشکل این واحدها را رفع کنیم.

اصغری‌مهرآبادی بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسکن مهر تاکید کرد و افزود: با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور تمام مشکلات و موانع مسکن مهر کشور تا پایان امسال بایستی جمع‌بندی شده و نتیجه آن نیز اعلام شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی کارشناسانه و علمی در راستای رفع موانع افتتاح این واحدها زمان تحویل اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: وظیفه ما در وزارت راه و شهرسازی تهیه و تامین زمین جهت احداث واحدهای مسکونی مهر است و در این راستا به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کنیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از بانک مسکن به جهت پرداخت تسهیلات به این واحدها بر لزوم همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های ذیربط در راستای رفع موانع این واحدها تاکید کرد: در طرح مسکن مهر شهرستان آستارا قطعاً تخلفاتی صورت گرفته است.

اصغری مهرآبادی اظهار داشت: از فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به جهت تشکیل کارگروه در راستای مشخص شدن وضعیت مسکن مهر و پیگیری این تخلفات استقبال می‌کنیم و همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، هم اکنون مجتمع 900 واحدی مسکن مهر آستارا در زمینی به مساحت 3.2 هکتار و در 9 بلوک 10 و 11 طبقه و با زیربنای هر واحد 90 ، 84 و 70 متر در حال احداث و تکمیل است.


کد مطلب: 537459

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/537459/دستور-رئیس-جمهور-جمع-بندی-موانع-مسکن-مهر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com