شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۹

نماینده مجلسی که مامور راهور را به خون کشید!

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 537293
پس از عبور این نماینده مجلس از گیت نگهبانی، وی دوباره به سمت مامور بازگشته و اقدام به ضرب و شتم افسر راهنمایی و رانندگی می‌کند
نماینده مجلسی که مامور راهور را به خون کشید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از عصر ایران، صبح امروز یکی از نمایندگان غرب کشور در مجلس هنگامی که با ممانعت پلیس راهور تهران برای ورود به منطقه ویژه فرودگاه مهرآباد روبرو شد، به ضرب و شتم مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.
 
این نماینده مجلس که هیچگونه مدرکی با خود به همراه نداشت قصد ورود به منظقه ویژه فرودگاه مهرآباد را داشت که با ممانعت مامور راهور تهران مواجه شد.

بعد از جر و بحث لفظی بین این نماینده و همراهش با مامور راهنمایی و رانندگی، سرانجام به او اجازه داده می‌شود وارد منطقه ویژه شود.

پس از عبور این نماینده مجلس از گیت نگهبانی، وی دوباره به سمت مامور بازگشته و اقدام به ضرب و شتم افسر راهنمایی و رانندگی می‌کند. ضربه سر این نماینده مجلس باعث خونریزی مامور راهور شد.

راهنمایی و رانندگی از این نماینده عصبانی شکایت کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تقصیر مامور راهور بوده

یه دقیقه پیش خودش فکر نکرده که ممکنه این آقا ژن خوب داشته باشه و میخواد با تدبیرش امید رو تو دل مردم زنده کنه
Iran, Islamic Republic of
"... پس از عبور این نماینده مجلس از گیت نگهبانی، وی دوباره به سمت مامور بازگشته و اقدام به ضرب و شتم افسر راهنمایی و رانندگی می‌کند. ضربه سر این نماینده مجلس باعث خونریزی مامور راهور شد... "

چقدر عقده ای بوده طرف. درست عین بچه ها رفتار کرده

متاسفم برای مردم با این انتخابشون

بعد انتظار داریم یه همچین نماینده هایی راجع به یه تصمیم حیاتی مثل برجام کمی دلسوزی کنن و عقلانیت به خرج بدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
من می گویم این پلیس هم باید مجازات شود به علت عدم دفاع از خود پلیس نباید کتک بخورد پلیس باید در صورت لزوم بزند
اما این نماینده باید مجازات شود تا احدی جرات تعدی به پلیس نکند
امید
در کجای قانون اومده پلیس حق زدن داره؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از دماغ فیل افتاده ها چه می کنند ....مامور راهور شکایت کندویه دیه تپل از ش بگیره ومحبور به عذر خواهی کند....مدعی العموم کجاست ؟!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
چنین نماینده ای باید از نمایندگی عزل گردد
نصر
Iran, Islamic Republic of
مدیران کشور به محض انتصاب ولو به ظاهر باید لباس تواضع را به تن کنند و در مقابل قانون و قواعد دستگاه ها تمکین کنند.... قطعا ریشه این نوع رفتارها یا به غرور و منیت برمی گردد یا به ضعف و حس حقارت.....
Iran, Islamic Republic of
اینهم خودش در بر دارنده یک نوع ژن مخصوص وویژه است دیگه ؟؟؟!!اینها وقتند توی خانه ملن و بر کرسی های مملکت نشستند !!؟؟ مشخص نیست چ میشود !!....
Iran, Islamic Republic of
خوب قبلنا مدیر ونماینده ووزیر وغیره ازبرکناری وتوبیخ و استیضاح میترسید ولی الانه بااین وضعیت قمردرعقرب هرهرطوردلش بخوادکارمیکنه