جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
آیت‌الله مجتهد شبستری:

روحانی تسلیم فشارهای سیاسی نشود

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 537257
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار می‌رود آقای دکتر روحانی به تعهداتی که به مردم داده پایبند باشد و تسلیم‌ فشارهای سیاسی نشود.
روحانی تسلیم فشارهای سیاسی نشود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کابینه دوازدهم باید به معنای واقعی کلمه کارآمد باشد، گفت: برخی گروه‌های سیاسی که به رئیس‌جمهور فشار می‌آورند تا در کابینه سهم بیشتری داشته باشند، دغدغه‌ای برای رفع مشکلات مردم و جامعه ندارند و تنها توسعه قدرت سیاسی خود را در دستور کار قرار دارند که این‌گونه اقدامات توهین به مردم است.

وی افزود: اکنون ما در حوزه مسائل اقتصادی شاهد نابسامانی هستیم؛ در بخش آموزش و پرورش و علوم نیز موانع علمی برای ارتقای علمی جوانان و جامعه وجود دارد که باید رفع شود؛ نگرانی‌های مردم و رهبر معظم انقلاب از کاهش رشد علمی کشور را باید جدی گرفت و با پذیرش فشارهای سیاسی توسط برخی جناح‌های خاص نمی‌‌توان این نگرانی‌ها را رفع کرد، چرا که مردم کابینه کارآمد و متخصص می‌خواهند، اما گروه‌های سیاسی، کابینه جناحی و باندی که اهداف سیاسی برخی اشخاص را دنبال کند.

آیت‌الله مجتهدشبستری با بیان اینکه رئیس‌جمهور گفته کابینه دوازدهم فراجناحی خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم کابینه دوازدهم، کابینه فراگیر، فراجناحی و کارآمد باشد و این‌طور نباشد که برخی گروه‌های سیاسی به کابینه به عنوان بخشی از جریان و حزب خود نگاه کنند، چرا که مردم چنین انتظار و مطالبه‌ای نداشته و ندارند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: انتظار می‌رود آقای دکتر روحانی به تعهداتی که به مردم داده، پایبند باشد و تسلیم‌ فشارهای سیاسی نشود، چرا که گروه‌های سیاسی، کابینه جناحی را بر کابینه کارآمد ترجیح می‌دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *