جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چمران: تبعات پرونده خون های آلوده پنهان ماند

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 537148
رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز اهدا خون گفت: یکبار که از فرانسه خون آوردند مشکلاتی به وجود آمد که لطمات آن باقی است و تبعات این امر در این رفت و آمد ها پنهان شد.
چمران: تبعات پرونده خون های آلوده پنهان ماند
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران در سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورا با گرامیداشت روز تجلیل از امام زادگان و بقاع مترکه گفت: من به شخصه خود را وامدار و مدیون امام زاده سید نصیرالدین می دانم و امیدوارم وجود این بقاع متبرکه در کشورمان و نیز در تهران ارج نهاده شود.

وی افزود: در شهر تهران امام زاده های بسیاری از جمله امام زاده زید ، امام زاده اسماعیل ، امام زاده یحیی ، امام زاده صالح و بسیاری دیگر از مضاجع شریف این بزرگواران وجود دارد که منبع برکات معنوی برای ساکنان شهر هستند.
چمران همچنین در ادامه روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (شاه چراغ ) و نیز روز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی از علما و فلاسفه بزرگ را یاد آوری و گرامی داشت.

چمران در ادامه سخنان به روز گرامی داشت اهدا خون اشاره کرد و گفت: کشور ما همواره جز کشورهای برتر در این زمینه است اما یکبار که از فرانسه خون آوردند مشکلاتی به وجود آمد که همچنان لطمات آن باقی است و جبران ناپذیر و متاسفانه تبعات این امر در این رفت و آمد ها پنهان شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشنهاد نام گذاری محلی به نام سرادر شهید همدانی گفت : تونل شهدای غزه به همین نام باقی خواهد ماند و حد فاصل این تونل تا جاده مخصوص به نام سردار شهید حسین همدانی نام گذاری شده است. 

وی همچنین به عدم تابلوگذاری بزرگراه علامه جعفری اشاره کرد و افزود: بعد از اتوبان حکیم به بزرگراه علامه جعفری می رسیم که متاسفانه این مسیر تابلو گذاری نشده است .امیدواریم این اشکال هر چه سریعتر رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *