سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

اژه ای: در پرونده مداحان یکی دو نفر بازداشت شدند

يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 537051
اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو مداح معروف و آزادی‌شان گفت: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح بوده می دانم یکی دونفر بازداشت شدند، می دانم یک نفر هم با قرار آزاد شد.
اژه ای: در پرونده مداحان یکی دو نفر بازداشت شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت الاسلام اژه‌ای در ادامه صدوپانزدهمین نشست خبری خود در خصوص اینکه در پرونده بنیتا قتل عمد بوده یا نه گفت: باید بازپرس و دادستان اظهار نظر نهایی کنند.
 
وی همچنین درباره تفاضل دیه نیز گفت: این موضوع مربوط به ماده ٤٢٨ قانون مجازات اسلامی است.اژه‌ای ادامه داد: در مواردی که جنایت نظم و امنیت عمومی را بر هم زند و احساسات عمومی را جریحه دار کند و مصلحت در اجرای قصاص باشد لکن خواهان قصاص توان پرداخت تفاضل دیه را نداشته باشند با درخواست دادستان و تایید رییس قوه، تفاضل دیه از بیت المال پرداخت می شود.

اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو مداح معروف و آزادی شان گفت: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح بوده می دانم یکی دونفر بازداشت شدند، می دونم یک نفر هم با قرار آزاد شد ، نفر بعدی که آزاد شد یا نه و جزییات را اطلاعی ندارم

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پرونده پزشک تبریزی گفت: در یک موردی دادگاه استعلام کرده، پاسخ استعلام بیاد جلسه بعدی برگزار می شود، هنوز حکمی صادر نشده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *