سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد نتانیاهو به عباس برای تبادل شهرک

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 536696
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح جدید خود برای تبادل شهرک‌های یهودی با شهرک‌های عربی خبر داد.
پیشنهاد نتانیاهو به عباس برای تبادل شهرک
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور دستیابی به توافق نهایی با تشکیلات خودگردان فلسطین طرح جدید خود مبنی بر تبادل شهرک های یهودی احداث شده بر روی کرانه باختری با شهرک های عربی فلسطین اشغالی را ارائه کرد. نتانیاهو این طرح را به دو مقام آمریکایی پیشنهاد کرد.
 
این روزنامه به نقل از مقامات اسرائیلی که نخواست نامشان فاش شود، نوشت که نتانیاهو این پیشنهاد را در جریان مذاکره با جرد کوشنر مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا و جیسون گرین بلات فرستاده آمریکا به منطقه در جریان سفر اخیرشان به فلسطین اشغالی مطرح کرد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل این طرح را چند سال پیش مطرح کرد که با مخالفت تشکیلات رام الله و رهبران عربی و فلسطینی در فلسطین اشغالی مواجه گردید.
شایان ذکر است که آمریکا در راستای از سرگیری مذاکرات میان تشکیلات رام الله و اسرائیل که از سال ۲۰۱۴ به بن بست خورده است، تلاش می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *