جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

دستگاه قضا به مسئله هتل آبگرم محلات ورود کند

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 536542
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود دستگاه قضا به مسئله هتل آبگرم محلات شد.
دستگاه قضا به مسئله هتل آبگرم محلات ورود کند
به گزارش جهان نيوز، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار داشت: متاسفانه در پی مسائل و اختلافات پیش آمده بر سر مالکیت هتل آبگرم محلات بحث تخریب این هتل آبگرم که زیر نظر سازمان بازنشستگی است، مطرح شده که می‌طلبد دستگاه قضا به این مسئله ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته مسافران بسیاری در اطراف هتل اقامت کردند که اختلافات موجود می‌تواند از نظر امنیتی برای شهرستان مخاطره‌آمیز باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با  تاکید بر ضرورت مشخص شدن وضع مالکیت هتل گفت: با تخریب هتل که هزینه‌های میلیاردی احداث و راه‌اندازی شده، دردی را درمان نخواهد کرد،  انتظار می‌رود این مسئله بدون ایجاد چالش برای شهرستان حل و فصل شود، بدون شک چنین تداوم این چالش‌ها می‌تواند بازتاب‌های منفی اجتماعی به همراه داشته باشد.

سلیمی همچنین با انتقاد از وضع سرچشمه محلات گفت: متاسفانه بدون نظر کارشناسان اقداماتی  در پارک محلات در حال انجام است که این اقدامات موجب شده  آب سرچشمه نشست کرده و آب را با پمپاژ کنند که برای جلوگیری از ایجاد چالش باید این وضعیت سرو سامان یابد.

وی بیان  داشت: پارک محلات یک جاذبه ملی است، باید با افرادی که موجب تخریب و دستکاری این جاذبه ملی شده‌اند برخورد جدی شود، سوال این است فرماندار با چه برهان و دلیلی اجازه دستکاری پارک سرچشمه را داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *