پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خاتمی:دیکتاتوری رسانه‌ای مانع نقدبرجام می‌شود

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 536526
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی با راه‌اندازی دیکتاتوری رسانه‌ای و با ادعای بی‌نقص بودن برجام اجازه نقد آزادانه و منصفانه را نمی‌دهند و تلاش دارند تا واقعیت‌ها را دگرگون جلوه دهند.
خاتمی:دیکتاتوری رسانه‌ای مانع نقدبرجام می‌شود

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله احمدخاتمی عصر امروز در جمع مردم سراب در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: آذربایجان به راستی سر ایران بوده و در تمام خیزش‌ها و حرکت‌های انقلابی و اسلامی نقش تعیین کننده‌ای داشته و دارد.
امام جمعه موقت تهران، آذربایجان را مفتخر به وجود علما و دانشمندان بزرگ اسلامی عنوان کرد و افزود: علامه امینی؛ علامه طباطبایی و علامه جعفری سه نمونه بارز از این افتخارات هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: برخی با راه‌اندازی دیکتاتوری رسانه‌ای و با ادعای بی‌نقص بودن برجام اجازه نقد آزادانه و منصفانه را نمی‌دهند و تلاش دارند تا واقعیت‌ها را دگرگون جلوه دهند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود دشمنان را خسته کرده و اقتدار و شکوه ایران اسلامی به جهانیان اثبات شده است.
خاتمی اعمال تحریم‌های جدید علیه ملت ایران را تداوم خوی سلطه‌گری آمریکا عنوان کرد و یادآور شد: اخلال در برنامه‌های موشکی و توان دفاعی کشور از جمله اهداف تحریم‌هاست که تکیه به توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با آنهاست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *