جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کاروان اجرایی حجاج ایرانی وارد عربستان شد

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 536482
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عوامل اجرایی و ستادی حج امسال را به شهر مدینه منوره منتقل کرد.
کاروان اجرایی حجاج ایرانی وارد عربستان شد

به گزارش جهان نيوز، پیش پرواز عملیات حج تمتع سال جاری با شماره 1502 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ساعت 7:45 دقیقه امروز  از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه مدینه منوره انجام شد.
این پرواز با یک فروند هواپیمای ایرباس 330 انجام شده که دست اندرکاران و عوامل ستادی حج  را به مدینه منتقل کرده است.
پیش‌تر رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که عربستانی‌ها خیلی در برگزاری مراسم حج با ایران همکاری نمی‌کنند، گفته بود: به همین دلیل مراسم حج امسال ویژه خواهد بود.
عابدزاده افزود: در روزهای آینده پروازهای حج امسال انجام می‌شود،‌ پروازهای حج امسال ویژه است، چراکه طرف مقابل خیلی برای حج  با ما همکاری نمی‌کند.
وی تصریح کرد:‌ آن ها دوست دارند مردم ما ناراضی باشند بنابراین باید با هر هزینه شرایط رفت و برگشت حجاج را فراهم کنیم و به سلامت هم برگردند.
عابدزاده با بیان این‌که امسال همزمانی پروازهای حج با پروازهای تابستانی را داریم، گفت: به دلیل تخریب های مدینه، هتل‌های مدینه به اندازه کافی نیست و به گونه‌ای است که باید انبوهی از پرواز رفت و برگشت انجام شود. طی چهار روز حدود شش برابر پروازهای حج افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *