پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سخن روحانی باغرب از منظر سوم

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 536478
رئیس جمهور که تادیروز درمان مشکلات را در مذاکره جستجو می کرد و امروز ناامیدی خود از مشی پیشین را با مواضع نسبتا انقلابی بروز می‌دهد یک ماموریت مهم دیگر هم دارد و آن سخن گفتن با دشمنان از منظر سوم است.
سخن روحانی باغرب از منظر سوم

به گزارش جهان نيوز، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه رئیس جمهور پس از تصویب تحریم های جدید و گسترده آمریکا، از موضع نیروهای انقلاب صحبت می کند و یا از شلیک موشک و تقویت بنیه دفاعی کشور حمایت می کند مایه مباهات ومعبری برای وحدت همه نیروهای داخلی در مقابل بی منطقی غرب با محوریت آمریکاست.اما رئیس جمهور که تا دیروز درمان مشکلات را در مذاکره جستجو می کرد و امروز نا امیدی خود از مشی پیشین را با مواضع نسبتا انقلابی بروز می دهد یک ماموریت مهم دیگر هم دارد که نباید از آن غافل شود و آن سخن گفتن با دشمنان از منظر سوم است.
او باید به آمریکا و همپیمانانش بگوید من تلاش زیادی کردم و هزینه زیادی پرداخت کردم که چهره ای معقول از شما  ارائه دهم.حتی نظامی که خود در آن رشد کرده ام را بارها به عدم گفتگو متهم کردم تا فشار اجتماعی برای باز شدن دریچه ای بسوی شما را شاهد باشم و..... اما شما هم بنده را خراب و بدون بصیرت معرفی کردید و هم چهره ای که در تلاش بودم از شما بسازم را وارونه کردید.و این چنین هم مرا بی اعتبار کردید و هم تصویری که در ۳۸سال گذشته از شما ساخته شده بود به دست خودتان در اذهان ایرانیان تثبیت کردید.
باید به غرب بگوید این سامانه با آسیب جدید بزودی ترمیم نمی شود و موافقان  داخلی تان در ایران را نیز خلع سلاح  و موجب شرمندگی آنان شدید. ونتیجه بگیرد که مشکل آمریکا با ما نه موشک و هسته ای که بر سر وجود است.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد  در اول پاییز محل خوبی برای طرح این مسائل است.

منبع:مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *