پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
آیت الله کعبی:

آمریکایی‌هابانقض برجام کل آن را زیرسوال می‌برند

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 536434
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می‌برد.
آمریکایی‌هابانقض برجام کل آن را زیرسوال می‌برند

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله عباس کعبی در واکنش به طرح تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: هیأت نظارت بر برجام باید بر پایه اصول نه گانه رهبری تخلف از برجام و عبور از آن را رصد کند و متناسب با آن اقدام متقابل را از دولتمردان بخواهد. 
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که آمریکایی‌ها با زورگویی رفتار کنند و اعتمادی به آن‌ها نبود، اظهار داشت: اگر چه برجام توافق 1+5 است و آمریکا تنها یک  بخش آن است اما نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می‌برد و تقریباً جسم و روح آن را هم از بین برده و برجام را تبدیل به یک مرده کرده است.
 وی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی آمریکا انقلاب اسلامی است، نه ایران هسته‌ای! بیان داشت: آمریکا نماینده نظام سلطه و استکبار است و خوی زیاده‌ خواهی و تجاوز به استقلال و آزادی ملت‌ها باعث شده که چنین مواضعی بگیرد. آمریکایی‌ها دشمن استقلال، آزادی و رشد و پیشرفت کشورهای مستقل و آزاد هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *