جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تکذیب اظهارات‌ بقایی توسط پزشک‌ بیمارستان

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 536383
جراح عمومی بیمارستان بقیه‌الله گفت: بنده و دکتر تقی‌پور رئیس بیمارستان برای بررسی روند درمانی و مشکل دل درد حمید بقایی به ملاقات وی رفتیم و ما غیر از مسائل درمانی حرف دیگری را مطرح نکردیم.
تکذیب اظهارات‌ بقایی توسط پزشک‌ بیمارستان
به گزارش جهان نيوز؛ سیدمسعود خاتمی جراح عمومی گفت: بنده به همراه دکتر تقی‌پور رئیس بیمارستان بقیه‌الله برای بررسی روند درمانی حمید بقایی، وی را معاینه کردیم.
وی افزود: این ملاقات که بیش از سه، چهار دقیقه طول نکشید پیرامون مشکلات جسمی حمید بقایی بود که وی از درد شکم گله‌مند بود.
این جراح عمومی گفت: در مدت حضور ما بقایی صحبتهایی را بیان کرد اما ما که نمی‌دانستیم قضیه چیست اصلاً وارد صحبت با وی نشدیم و در سه، چهار دقیقه‌ای که در اتاق بودیم در خصوص وضعیت جسمی بقایی با وی صحبت کردیم.
خاتمی گفت: صحبت‌هایی که از قول حمید بقایی در فضای مجازی منتشر شده این گونه است که مدیران، پرسنل و رئیس بیمارستان از وی بابت جلوگیری از ملاقات احمدی‌نژاد عذرخواهی کرده‌اند که کاملا کذب است؛ چراکه در مدت حضور ما حرفی غیر از مسائل درمانی زده نشده و تحت هیچ شرایطی عذرخواهی صورت نگرفته است.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *