سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

توصیه نشریه آمریکایی به ترامپ:در دام بن‌سلمانِ بی‌عقل گرفتار نشو!

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 536355
توصیه نشریه آمریکایی به ترامپ:در دام بن‌سلمانِ بی‌عقل گرفتار نشو!
گروه بین الملل جهان نيوز: مجله «فارین افرز» آمریکا ضمن بی عقل توصیف کردن ولیعهد سعودی، به دولت آمریکا توصیه کرد که از ورود به بحران قطر و جانبداری از یکی از طرفین این بحران خودداری کند.

این نشریه اعلام کرد مداخله آمریکا در این بحران به نفع عربستان و یا قطر به افزایش تنش خواهد انجامید و همچنین  سبب پیچیدگی و تشدید این بحران منجر می شود و  علاوه بر آن پای آمریکا را به امور داخلی درهم گره خورده کشورهای عربی باز می کند.

مجله «فارین افرز» معتقد است کار درست آن است که واشنگتن تنها از طرف های این بحران بخواهد که از طریق مذاکره، بحران را حل و فصل کنند و معتقد است کشورهای عربی تحریم کننده قطر با چراغ سبز آمریکا در یک دام گرفتار شده اند و قطر را نیز بیشتر به ایران و ترکیه نزدیک کرده اند.

این نشریه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را فردی بی فکر، بی پروا، مستبد، متکبر و لجباز توصیف کرده است که امیدوار است قطر را به چشم پوشی از سیاست های خارجی مستقل خود و تضعیف روابط با ایران و ترکیه مجبور کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *