جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجا:

"دهه ۶۰" دهه کینه‌توزی‌های دشمنان داخلی و خارجی

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 536291
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا گفت: دهه ۶۰ انقلاب اسلامی، دهه کینه‌توزی‌های دشمنان داخلی و خارجی ضد ملت ایران بود.
"دهه ۶۰" دهه کینه‌توزی‌های دشمنان داخلی و خارجی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام جعفر صمدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد به‌ویژه شهید والامقام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد با رشادت و فرماندهی بی‌نظیر خود منافقان کوردل را به‌سزای خیانتشان رساند و آن‌ها با بعض و کینه‌ای که از آن امیر سرافراز داشتند چند سال بعد ایشان را به شهادت رساندند.
 
وی با اشاره به قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت علیه ایران در زمان جنگ تحمیلی گفت: ایران پس از پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد، مورد هجوم عناصر خیانتکار و منافقی قرار گرفت که در جبهه دشمن به خاک کشور خود حمله کرده و با عملیات فروغ جاویدان قصد تصرف مرکز ایران را داشتند اما با مقاومت ملت ایران روبه‌رو شده و شکست سنگینی را متحمل شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با بیان اینکه دهه 60 انقلاب اسلامی، دهه کینه‌توزی‌های دشمنان داخلی و خارجی بر ضد ملت ایران بود، تصریح کرد: انجام ترورهای کور و وحشیانه توسط منافقان و تحمیل جنگ 8 ساله رژیم بعث، ضد ملت ایران، این دهه را به یکی از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین دهه‌های انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

وی با اشاره به هشدار فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مظلومیت ملت ایران در دهه 60 انقلاب اسلامی و اینکه نباید جای شهید و جلاد عوض شود گفت: دشمنان به‌دنبال نفوذ در کشور هستند و همه آحاد جامعه باید مراقب باشند که گرفتار مکر و توطئه دشمن نشوند، چرا که در این صورت هزینه‌های سنگینی متوجه انقلاب اسلامی خواهد شد.

صمدی عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا و ایستادگی و مقاومت را راهکار مقابل با دشمن دانست و اظهار داشت: انشاءالله نظام اسلامی در سایه الطاف الهی، عنایت حضرت ولیعصر (عج)، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بصیرت ملت مومن اسلامی روز‌به‌روز بر اقتدار اسلام و انقلاب و کشور خواهد افزود.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *