پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۸

ادامه حملات رسانه دولت به مهران مدیری/ پیش روی مردم ژست عاقل اندر سفیه می گیرد!

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 536196
باید دید انتقادهای اخیر مهران مدیری از دولت، چه نقشی در مواضع حامیان دولت علیه و یا نوشتن یادداشت بلند بالای روزنامه ایران علیه جدیدترین اثر کارگردان و مجری سرشناس کشورمان دارد؟
ادامه حملات رسانه دولت به مهران مدیری/ پیش روی مردم ژست عاقل اندر سفیه می گیرد!
گروه سیاسی جهان نيوز: روزنامه ایران به عنوان روزنامه اصلی دولت یادداشتی علیه مهران مدیری نوشت و آمارهای فروش آخرین اثر مدیری را زیر سوال برد.
 
در این یادداشت آمده است: «داستان رکوردهای عجیب و غریبی که عوامل فیلم «ساعت پنج عصر» ساخته مهران مدیری، اصرار دارند شکسته اند در نوع خود بی نظیر است؛ عنوان بعضی از این رکوردها چنان خلاقانه است انگار از آیتم های «ساعت خوش» کش رفته اند: «رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما، رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول اکران یا خنده دارتر از همه رکورد بیشترین حضور هنرمندان شاخص در اکران افتتاحیه یک فیلم که معلوم نیست تا پیش از این دست کدام فیلم بوده که ساعت پنج عصر آن را شکسته است، یا اینکه در افتتاحیه قبلی چند سلبریتی بوده اند که حالا فیلم اول مهران مدیری آن را شکسته است؟!

این رکوردسازی های بی فایده که پیداست فقط برای فروش بیشتر فیلم پرورانده می شود از سوی مهران مدیری عجیب به نظر می رسد. او با سابقه روشنش در تلویزیون نیازی به خلق حماسه های دروغین ندارد، همگان می دانند کار او با اقبال مردمی مواجه خواهد بود و نیازی نیست چنین آسمان ریسمان هایی برای جلب توجه افکار عمومی ساخته شود.

تجربه فروش در ایران ثابت کرده مردم ما همچنان از طریق تبلیغ کهن چهره به چهره، جذب یک فیلم یا تئاتر می شوند و ده ها بیلبورد و آنونس تلویزیونی یا همین آمارهای سرخوشانه فروش که از سوی دفاتر پخش تنظیم می شوند نقش چندانی در جذب مشتری ندارد. از همین رو حیف است مهران مدیری که یک سالی هست روی آنتن تلویزیون استندآپ کمدی اجرا می کند و در مذمت دروغ و مجموعه اخلاق های ناپسند پیش روی مردم ژست عاقل اندر سفیه می گیرد برای چهار بلیت بیشتر تن به چنین فرافکنی های نخ نما شده دست زند.

البته این روزها اینفوگرافی جالبی از سوی تیم کاری مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده که با همین نگاه رکوردسازی زندگی نامه هنری او را ورق زده است؛ شاید این اینفوگرافی تلنگری ست که واقعاً مهران خان مدیری دوست دارد از این طریق برای خود تاریخ بیافریند، گویا عنوان ستاره کمدی تلویزیون پس از انقلاب، او را اقناع نمی کند و می خواهد رکوردهای جهانی داشته باشد!»

لازم به ذکر است طی چند ماه اخیر، پس از طرح برخی انتقادات از طرف مهران مدیری، وی مورد هجمه رسانه های حامی دولت قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب ماله كش دولت (نوبخت) هم كه در مراسم افتتاحيه بودن، مي‌تونن از ايشون سؤال كنن....
Iran, Islamic Republic of
آره مردم ما سفیه نیستن مردم اون چیزی هستن که اون آقازاد اصلاح طلب در دفاع از اون یکی آقازاده اصلاح طلب گفته بود!
Iran, Islamic Republic of
انچه كه جالبه اين تريپ عاقل اندر سفيه باور خود مديري هم شده و ايشان فكر ميكنند كه شاخ غولند ... البته به هر كه بخندي ، اينطوري پر رو خواهد شد ...
Iran, Islamic Republic of
زمان اصلاحات هم که او به پاچه خواری و سایر مسائل روز انتقاد میکرد مورد هجوم اصلاحات چی هاواقع شد ولی از طرف ضرغامی مورد حمایت و دفاع قرار گرفت. دموکراسی اصلاحات اگر خفه مان نکند، شانس آوردیم
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات کلمه ای است که همه حتی روحانی با طناب پوسیده اش توی چاه نروند
شریف
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فقط داعیه انتقادپذیری دارند ولی در عمل انتقاد از آنها و در جبهه مخالف آنها ایستادن، باعث این همه حمله و توهین خواهد شد. تتلو ، مدیری و چرخنده و... هرکه باشند، از این هجمه در امان نخواهند ماند.
Iran, Islamic Republic of
از این مشتی ریاست جوی رعنا کار نگشاید
مسلمانی ز سلمان جوی و درد دین ز بودردا
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جریان انحرافی و مخوف اصلاحات هر باری که دستشون در فسادها و کثافت کاری ها رو میشه به هر کی برسند تهمت و افترا می زنند!!! امروز مهران مدیری و فردا کسی دیگه!!!
ولی خوشم اومد از برنامه دورهمی که پدر مسئولان فاسد رو در آورد.