پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

چند قسمت تا پایان «دورهمی» مانده است؟

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 536080
فقط چند قسمت تا پایان برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری مانده است.
چند قسمت تا پایان «دورهمی» مانده است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری که در جذب مخاطب برنامه‌های تلویزیونی جزو پربیننده‌ترین برنامه‌ها بود، طبق نظر و صحبت مدیران رسانه ملی در آخرین نشست خبری و تشریح برنامه‌های تابستانه، تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و به تعبیری دیگر فقط هشت قسمت تا پایان برنامه تلویزیونی «دورهمی» باقی مانده است.

مهران مدیری که پیش از این ثابت کرده بود با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی، ذائقه  بیننده رسانه ملی را به خوبی شناخته است، با اجرای استنداپ کمدی و گفتگو با مهمانان خود در برنامه دورهمی، فضایی متفاوت را در شبکه نسیم به پخش رسانده است.

تا امروز بازیگران زیادی به گفتگو با مهران مدیری نشستند و هر کدام شیء و یا هدیه‌ای ارزشمند را به موزه دورهمی اهدا کردند و پس از پایان مرداد ماه، گلچین برنامه‌ها و  حراج این هدایا در برنامه‌ای ویژه  به روی آنتن می‌رود.

گفتنی است، دورهمی دکوری عظیم دارد که در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت‌نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند. در واقع مجموعه به تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری (حدود ۳۰۰ نفر) به عنوان تماشاگر حضور دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *