پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۹
۱۵

شریعتمداری: پرونده هسته‌ای‌ باید از دولت‌ گرفته‌ شود

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 536012
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اگر قرار باشد پرونده هسته‌ای به همین ترتیب ادامه پیدا کند به طور قطع با خسارات‌ بیشتری روبه رو خواهیم بود.
شریعتمداری: پرونده هسته‌ای‌ باید از دولت‌ گرفته‌ شود
به گزارش جهان نيوز؛ حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان  با بیان اینکه طی 4 سال گذشته دولت به وضوح نشان داده که توان و تخصص لازم را برای ورود به پرونده هسته‌ای کشورمان نداشته است، اظهار کرد: دولت طی این مدت با وجود اینکه بیشترین ظرفیت و امکانات نظام را به پای برجام ریخته و هزینه کرده است، هیچ دستاوردی درپی نداشته است.
وی افزود: دولت ادعا می‌کرد برجام باغ میوه‌ای است که سیب و گلابی‌های آن بعدا می‌رسد، اما حالا معلوم شده است که این سیب و گلابی‌ها گندیده و بیماری‌زا و خسارت‎ آفرین است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اگر قرار باشد پرونده هسته‌ای به همین ترتیب ادامه پیدا کند قطعا ما با خسارت‌های بیشتری روبرو خواهیم بود، گفت: بنابراین باید پرونده از دست دولت خارج و به هیئتی مرکب از کارشناسان برجسته و متخصصین ورزیده سپرده شود که البته افرادی از دولت هم می‌توانند عضو این هیئت باشند ولی اداره امور آن نباید در اختیار دولت باشد؛ چراکه 4 سال برای بروز ناتوانی و عدم تخصص دولت کافی است و آزموده را آزمودن خطاست.

شریعتمداری در پایان عنوان کرد: اگر دولت با در نظر گرفتن «انصاف» یک مرور گذرا به وعده‌هایش درباره برجام و تعریف و تمجیدهایش از آن داشته باشد و آن را با آنچه امروز به دست آوردیم مقایسه کند، خودش هم اذعان می‌کند که توان لازم برای انجام این کار را نداشته است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد بسیار منطقی و خوبی بود . خداوند حافظ و نگهدارت باشه حاج حسین
امید
Iran, Islamic Republic of
بهتر است برگردین به سالهای قبل این دولت وهمچنین سالهایی که همین گروه با جهان داشتن مذاکره میکردند اون موقع این ادمها که الان دارن مخالفت میکنند معلوم نبود کجا بودند
علوی
Iran, Islamic Republic of
همین برجام اگر نبود برادر الان بجای نفت داشتید علاوه بر محصولات تکنولوژیکی که تخصص صادر کردنش را دارید ، هوا صادر می کردید.
Iran, Islamic Republic of
احسنت دولت توانایی لارم را در این مورد ندارد
Canada
110% ...
Iran, Islamic Republic of
دولت توانایی دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران را نداره. ما با یک دولت پنهانکار و مغرور راه به جایی نخواهیم برد
Canada
البته مردم در انتخابات حرف آخر را زدند و اعلام کردند که پرونده هسته ای باید در دست دولت باشد یا نه!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا در انتخابات صحبتی از پرونده هسته ای نبود. دوما سفسطه نکنید. دستاوردهای تقریبا هیچ برجام را نام ببرید. قلب راکتور اراک را بتن ریختند. کارشناسان هسته ای را به آب و فاضلاب فرستادند. سانتریفیوژها را نابود کردند. اورانیوم 20 درصد را اکسید کردند. بخشی را هم از کشور خارج کردند. تحریمها نه تنها برداشته نشد اضافه هم شد. آب سنگین به خارج فرستاده شد. و ...
Iran, Islamic Republic of
اکثرهم لا یعلمون
Iran, Islamic Republic of
همه مردم هنوز خیلی زوایای پنهان گذاشته برجام را نمی دانند. همین مردم در آینده ای نزدیک عاقدین برجام را بعنوان ... خواهند شناخت. دلیلش هم واضح است است زیرا محور برجام آمریکاست و آمریکا بجز اضمحلال جمهوری اسلامی که اضمحلال کشور و مردم ایران راضی نیست و این چیزی نیست که مردم فکر میکرده اند
Iran, Islamic Republic of
جلوتر ندوید ! زیرا ممکن است از راه دیگری برویم ! آنوقت مجبورید برگردید .
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شریعتمداری قربان دهانتان ، جاناحرف دل ملت و دوستداران کشور و نظام را زدید . دولت نه در تخصوصش است و نه عرضه آن را دارد که در پرونده هسته ای دخالت کند . اگر کمی به عملکرد دولت توجه شود به عمق خسارت های وارد شده به کشور از سوی دولت ناکارآمد مشخص می شود و مراجع ذیصلاح و دلسوز نظام مقدس و کشور عزیزمان باید دست دولت را از ماندن در پرونده هسته ای قطع کند .
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي شريعتمداري
اولا مردم در انتخابات 29 ارديبهشت راي دادند كه دست هركس چه چيزي باشد.لازم نيست شما غصه بخوريد.
دوما آن شخصيت هاي برجسته كه شما مي فرماييد در شش سالي كه پرونده در دستشان بود هيچ كاري جز اتلاف وقت انجام ندادند
سوما امريكا هم با كلك و خدعه ميخواهد ما را به حركتهاي تند وادار نمايد تا حمايت اروپايي ها را از آن خود كند.چون در حال حاضر اتحاديه اروپا در مورد برجام موضع امريكاييها را قبول ندارد و با همراهي افرادي مانند شما كه از اول هم برجام را از بيخ و بن قبول نداشتيد امريكا را زودتر به اهدافش ميرساند.
آقاي شريعتمداري اين ملت در انتخابات 29 ارديبهشت به تفكر امثال شما يك نه خيلي بزرگ گفته و بهتر است شما هم لااقل در 4 سال آينده به راي مردم احترام بگذاريد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای دیدجناحی شما
عزیزهمین ملتی که شما به رایشان استنادمیکنید قریب300هزارنفرازبهترین جوانانش رابرای اعتلای کشور واسلام عزیز دادند.
مگربنا نبود تمامی تحریمهای ظالمانه به یکباره برداشته شودو مردم به رفاه های رویایی که رئیس جمهور می گفتند برسند.درتبلیغات انتخاباتی نیز می گفتند نوزاد برجام را به دست کس دیگری نسپارید وراه نیمه کاره نماندو... اگر الان مثلا آقای رئیسی رای آورده بود،همین حضرات می گفتند به خاطر روی کارآمدن تندروها تحریمهای جدید اعمال شد.
اشتباه نفرمایید ملت فرصت کافی به دولت داد وبهانه را ازآنهاسلب نمود.
والبته امروز نتیجه خوش بینی به دشمن مشخص گردید!!!
خدارحمت کندحضرت امام را؛ ایشان آمریکاراتشبیه به سگ حار کردند که کرنش درمقابلش باعث جسورشدن آن وتهاجم بیشترش می شود و استقامت درمقابلش ،سرانجام اورابه انفعال وعقب نشینی وا می دارد...
فاعتبروایااولی الابصار
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم از ترس خفقان فرهنگی به رای روحانی رای دادند. برجام عددی نبود