شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۲۰

دفاع آقازاده ها از یکدیگر/ پسر وزیر دولت اصلاحات چگونه مردم را به کفتار و گاو تشبیه کرد؟

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 535478
يك آقازاده براي حمايت از آقازاده رانت‌خوار دكتر عارف از واژه شيرشاه براي وي استفاده كرده كه مي‌تواند به كل جريان آقازاده‌هاي رانت‌خواري كه با سوءاستفاده از جايگاه والدين خود در حال چپاول ملت هستند، از انيميشن امريكايي «شيرشاه» كه نمادي از نظام امپرياليستي امريكا است، وام گرفته تا دهان منتقدان را ببندد.
دفاع آقازاده ها از یکدیگر/ پسر وزیر دولت اصلاحات چگونه مردم را به کفتار و گاو تشبیه کرد؟
يك آقازاده بعد از واكنش‌هاي منفي مردم به ادعاي «ژن خوب» كه از سوي پسر دكتر عارف مطرح شده است...
 
گروه سیاسی جهان نيوز، هادي عسگري: يك آقازاده بعد از واكنش‌هاي منفي مردم به ادعاي «ژن خوب» كه از سوي پسر دكتر عارف مطرح شده است، با تشبيه جريان آقازاده‌هاي رانت‌خوار به شيرشاه، منتقدان و مردم را به كفتار و گاو تشبيه كرد!
 
فرزند حجت‌الاسلام موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات با انتشار عكسي از انيميشن سينمايي «شيرشاه» در صفحه اينستاگرامش نوشت: «مرگ شيرشاه يكي از مشهورترين سكانس‌هاي مرگ در فيلم‌هاي دنياست. اما يك نكته آن براي من خيلي جذاب است اگر درست خاطر مانده باشد كفتارها چند گاو وحشي را مي‌ترسانند و ناگهان تمام گاوها شروع به دويدن مي‌كنند.



اين در حالي است كه اكثر گاوها اصلاً نمي‌دانند موضوع از چه قرار است. يعني نمي‌دانند از چه مي‌گريزند و حال به كدام هدف مي‌دوند. فقط همراه با بقيه مي‌دوند و در اين ميان شاه محبوب خود را مي‌كشند. موج‌هاي توئيتر كه اين روزها شكل مي‌گيرند، عجيب آدم را به ياد اين سكانس مي‌اندازد!»
 
تفرعني كه در بين برخي از وابستگان دولتمردان وجود دارد، باعث شده كه شاهد چنين نگاه‌هاي عجيب و اظهارنظر‌هاي عجيب‌تر نسبت به جامعه باشيم. آقازاده‌اي كه رانت پدرش در رسيدن به موفقيت را با تعبيري چون «ژن خوب» ماله‌كشي مي‌كند با موجي از انتقاد در شبكه‌هاي اجتماعي و به خصوص در شبكه اجتماعي توئيتر روبه‌رو شده است.

كاربران اين شبكه‌ها از تصوير زشت و حيواني كه در پشت واژه «ژن خوب» قرار گرفته است به خشم آمده‌اند. در مقابل يك آقازاده ديگر براي حمايت از آقازاده رانت‌خوار دكتر عارف از واژه شيرشاه براي وي استفاده كرده كه مي‌تواند به كل جريان آقازاده‌هاي رانت‌خواري كه با سوءاستفاده از جايگاه والدين خود در حال چپاول ملت هستند، از انيميشن امريكايي «شيرشاه» كه نمادي از نظام امپرياليستي امريكا است، وام گرفته تا دهان منتقدان را ببندد.
 
«شيرشاه» داستان خيانت به پادشاه جنگل و قتل وي در حادثه‌اي تراژيك است. در ادامه فرزند شيرشاه با حمايت دوستانش بر دشمنان پدر پيروز شده و جايگاه پادشاهي را كه از آن پدرش بوده است، به دست مي‌آورد. در اين كارتون كفتارها كه خائنين به شاه هستند جماعت بي‌خبر كه گاو‌ها هستند را رم مي‌دهند و باعث كشته شدن شاه مي‌شوند.

نمونه نگاه يك آقازاده سياسي به رسانه‌ها و كاربران شبكه‌هاي اجتماعي كه از سخنان سخيف پسر دكتر عارف ناراحت هستند، چنين است! به نظر مي‌رسد تعبير بهتر و درست‌تر براي چنين ديدگاهي استفاده از نام «دشمن مردم» يكي از معروف‌ترين ساخته‌هاي سينمايي درباره مافيا است.
مرجع : جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
راست می گه . این کفتارها عده ای را از اعدام و دیوارکشی در پیاده رو ترساندند و موج رسانه ای راه انداختند و عده ای که کوچکترین اطلاعاتی از مسائل نداشته دنبال اینا راه افتادند
ریزبین
Germany
حامد جان برادرم سلام . ای کاش بقول شما و شنیده ی شما در پیاده روها دیوار میکشیدند ولی عزیزبرادر با یکبار شنیدن و دقت کردن محسوس تری به سخنرانی جاودانه ی حقوقدان بزرگ حتم دارم که حرف حقیررا قبول میفرمائید و اصل واژه را شما هم خواهید گفت . ایشان با بادی که درگلو و بینی مبارکشان انداختند و ان باد همان بادی بودی که هم عده ای را باخود برد وهم خود شخصِ شخیصشان را ازنظر نه تنها علم حقوق و سایرعلوم بلکه ازنظر مهندسی و فنِ ارشیتکتی هم درحد نیوتن و انیشتن همتراز کرد , ایشان فرمودند اینها یعنی دلسوزان بی سواد و پاکباخته ی درراه اسلام عزیز میخواستند درپیاده روها خیابان بِکِشند .. بله برادر درخیابان دیوار کشی را میتوانی حدس بزنی که یعنی چه ؟؟ میدانی درپیاده رو اساسآ خیابان کشیدن بایستی درچه رده ای از علم مهندسی و ارشیتکتی باید باشد ؟؟
محمد صابر
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی ره در مورد ژن خوب و ژن بد :
کاخ نشینی خوی کاخ نشینی می‌آورد

ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ ‏نشینی را از این ملت بزداییم. اگر بخواهید ملت شما جاوید بماند و اسلام را به آن طوری که خدای تبارک و تعالی می‌‏خواهد، در جامعۀ ما تحقق پیدا کند، مردم را از آن خوی کاخ ‏نشینی به پایین بکشید، خود کاخ ‏نشینی این خوی را می‌‏آورد، ممکن است که در بین آن‌ها هم کسی پیدا بشود لکن نادر است. توجه کنید که این ملتی که الآن کوخ‏نشینانش مشغول فعالیت هستند و مشغول به زحمت هستند در جبهه‏‌ها و پشت جبهه‏‌ها، این کوخ‏نشینان را زحمت بکشید که به همین حال خوی کوخ‏نشینی و خوی اینکه توجه به کاخ‌ها نداشته باشند نگه دارید تا بتوانید ادامه بدهید زندگی صحیح اسلامی را. آن خوی کاخ‏نشینی مضر است، خودش مضر نیست، خُویَش مضر است، لکن خود او، این خوی را دنبال دارد.( 01/01/1362)
Iran, Islamic Republic of
ببین واقع بین باش ما کجا می توانیم روحیه کاخ نشینی را بزدائیم !قدرت وثروت دست این هاست وتعیین کننده خیلی چیز ها شدند (نمونه همین انتخابات اخیرلیست 2ملیاردی امیدکه با وجودشبهه شورای نگهبان هم کاری نکرد)!یا یه دگر دیسی مجدد یا فقط ظهور امام زمان نجاتمان می دهد.!
Iran, Islamic Republic of
این شخص لاری نیست و با توجه به اینکه اینها متولد روستای مهر از توابه شهر لامرد هستند و با توجه به فقر فرهنگی و اجتماعی آن منطقه و سوء استفاده پسوند لاری به فامیل خود اضافه نموده اند.
مدارک و مستندات موجود است.
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز میخوای ابروش رو درست کنی چشمش رو کور میکنی
درسته که موسوی لاری ،لاری نیست و مهریست ومهر هم که حالا شهرستان مستقلی شده قبلا از توابع لامرد بوده
ولی چرا به فرهنگ مردم توهین میکنید
فرهنگ مردم این منطقه بسیار غنی ومترقی وبدخاسته از معارف دین اسلام است
آنچه مدسوی لاری را دچار فقر فرهنگی کرده خوی کاخ نشینی وهمپالگی با افسادطلبان کاخ نشین است
Iran, Islamic Republic of
البته شرافت انسانی لار و غیر لار ندارد. باید دید این انسان نجابت و شرافت دارد یا نه ....
Iran, Islamic Republic of
چرا گاوها خوب میفهمند و بجا هم میترسند !! گاوها از شیر ها چندان واهمه ای ندارند . چون میدانند نحوه هجوم شیر ها چگونه است !! اما همین گاوها از سگهای وحشی بشدت میترسند و رم میکنند !! چون تاکتیک سگهای وحشی قابل پیش بینی نیست !! آغازادک ها هم توجه کنند که هرچه دارند از تهرانی هائی دارند که كيلويي به باباهای اینها رای دادند و شاید این اغازادک هم درست میگوید ژنی خاص دارد ؟؟ چون بابایش در مجلس هنوز کسی ملتفت نشده که چیزی گفته و یانه و چرا زبان در کام کشیده! خوب بچه اش وقتی زبانگشائی میکند یقین ژتی قوی شده دارد غیر از ژن پدری !!
ریزبین
Germany
بِینِ ژن و تمام اوزان که جمع وزن میشود همه را درکنار کلمه ی ژن قراردادم که بتوانم هموزنش را که نسبت به بقیه ی وزن ها همخوان و همگونتر کنم من یکی نتوانستم هموزنِ موزون تر و بقول باسوادها سِت تری از جن پیدا کنم حال اگر عزیزی بهتر و هماهنگترش را یافت دعاگو میشوم به حقیرهم بگوید و ازاین بلاتکلیفی برای جُستن هموزن ژن رهایم کند ؟
Iran, Islamic Republic of
هنوز حرکت کفتارها و گاوها در ماجرای انتخابات شورای شهر تهران به مرگ شیرشاه منجر نشده. باید آقایان مدعی ژن برتر کمی صبر کنند تا متوجه بشوند که این وسط نقش گاو را بازی کردند یا کفتار یا شیر شاه؟
کاظم
Iran, Islamic Republic of
ما که از اصل شما را قبول نداریم.
این وسط کسانی که به طیف شما رای دادند مخاطب شما میشوند. واین انصاف نیست به طرفداران خودتان اینگونه توهین کنید.!
ع
Iran, Islamic Republic of
کفتارها برخی آقازاده ها و نیز پدرانشان هستند که این انقلاب را لقمه چرب و نرمی میدانند که مال خودشان است و دیگر مردمانمان نباید سهمی در آن داشته باشند و وامهای قرض الپس نده و رانتهای انحصاری صادرات و واردات میگیرند...
ابرام
Iran, Islamic Republic of
این روزها بچه های اصلاح طلبان دارندازخانواده خودشان تعریف وتمجیدمی کنند
Iran, Islamic Republic of
هر کس به اندازه شعورش حرف میزنه. بنده خدا توی دنیای کارتونها گیر کرده چون بیش از این بهره ای از معرفت نبرده
Iran, Islamic Republic of
همه بدبختی های ما ملت از همین آقا زاده ها برادر زادها عموزادها دائی زاده و.......هست . فراموش کردم باجناق بازی ها و چیکار می شود کرد وقتی مردم ندیده و نسنجیده به لیست ها رای می دهند همینه دیگه . انسانهای با تقوا و پاک جامعه همه خونه نشین شدند یعنی خونه نشینشون کردند . بابا ها شون از مال بیت المال بدون زحمت و هیج رنجی سرمایه در اختیار آقا زادها قرار دادند و از طرفی شهرت آقا زادها و اینکه این پسره فلانیه یا اینکه این دختره فلانی هستش . هردرب بسته ای را بازمی کنه . این همه شعار عدالت و ما خوبیم و طرف مقابلمون بده این همه جانماز آب کشیدن ها و دم از عدالت زدنها همین بود . ننگ بر شما آقازادها خدا سایه شما را از سر ما ملت کم کنه . فهمیدم اصلاحات یعنی چه . اصلاحات یعنی هوای همدیگر را داشتن و بخور بخور و بچاپ بچاپ از بیت المال . ایا اینها همان چهار درصدی ها نیستند . آقای قالیباف یه چیزهائی می دونست .
Iran, Islamic Republic of
آقازاده هاى دوزارى محصول مشترك همه تونه ، الكى مظلوم نمائى نكنيد ! ...[فرزند]...بعضى از اينها دولپى مملكت رو قورت دادند
Iran, Islamic Republic of
شاهد روباه دم اوست و این عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
خوبه که خودشان و افکارشان را نشان میدهند. اگر شکی هم باشد برطرف میشود. یک روزی بالاخره طومار این آقازاده ها در هم پیچیده میشود. اگر نتوانستیم بالاخره ظهور امام زمان (عج) و روز قیامت هم بی هیچ شک و شبهه ای است. آنوقت است که زنگ حساب است ، و زنگ زیست شناسی و ژن شناسی و جانورشناسی به پایان رسیده است.
Iran, Islamic Republic of
این آقازاده اشتباه تفسیر کرده. کفتارها خود همین آقازاده ها هستند و جوانان بیکار ولی مستعد جامعه هم همین شیرشاه هستند که زیر پای همین کفتارهای دارای ژن خوب له میشوند.
Iran, Islamic Republic of
پروردگارا ملت ما دردها ومشقت های فراوانی کشیدن وخون ها داده اند، تورو به انبیاء واولیاء قسم،نسل اینچنین انسانهای متکبر و ناسپاس به این ملت را بیانداز ،تا دیگر حرفی ونشانی از ژن نحث انها بچشم نخورد که خاطر مردم باشکوه کشورم رو ازارده نکنه