سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

اتحادیه عرب: قدس خطر قرمز است

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 535259
دبیرکل اتحادیه عرب امروز یکشنبه در واکنش به تجاوزگری‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و شهروندان فلسطینی در شهر اشغالی قدس گفت: اسرائیل با آتش بازی می کند.
اتحادیه عرب: قدس خطر قرمز است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  به نقل از روزنامه الیوم السابع مصر، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در بیانیه خود تاکید کرد: "قدس خطر قرمز است. اسرائیل با آتش بازی و منطقه را وارد یک منحی خطرناک می کند".

در این بیانیه آمده است: "قدس خطر قرمزی است که اعراب و مسلمانان نمی پذیرند که به آن خدشه وارد شود."این بیانیه افزود: کابینه اسرائیل با اقدامات امنیتی خود در زمینه ورود به مسجد الاقصی "با آتش بازی می کند" و "برای شعله ور کردن آتش" بحران بزرگی با جهان اسلام "ماجراجویی می کند".

مسجد الاقصی این روزها شاهد تجاوزگری و تعدی صهیونیست ها و اعمال محدودیت علیه فلسطینی ها در ورود به این مسجد و ادای فرائض دینی آنها است.

در همین راستا، مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه و شهر اشغالی قدس روز جمعه شاهد تظاهرات یاری به مسجد الاقصی تحت عنوان جمعه خشم بود. نظامیان رژیم صهیونیستی نیز با فلسطینی ها درگیر شدند.

در این درگیریها، سه فلسطینی شهید و بیش از 200 نفر دیگر بر اثر اصابت گلوله های جنگی و شلیک گسترده گازهای اشک آور برای مقابله با تظاهرکنندگان زخمی شدند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتحادیه عرب دروغ می گویند در باره قدس با چراغ سبز اینها اسرائیل به جان ملت و قدس افتاده