پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
شاه‌نشین :

تغییر آغاز به کار پنجمین دوره انتخابات شوراها

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 535252
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها دلایل آغاز به کار نکردن پنجمین دوره انتخابات شوراها در ۱۴ مرداد را تشریح کرد.
تغییر آغاز به کار پنجمین دوره انتخابات شوراها
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با از آغاز به کار این دوره از شوراهای شهر از 12 شهریور خبر داد و گفت: طبق مصوبه جدید مجلس در ذیل طرح تعیین وظایف و اختیارات شوراها و شهرداران، شوراها می‌بایست از 14 مرداد آغز به کار کنند که این مصوبه هنوز در شورای نگهبان بررسی نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مصوبه مجلس مبنی بر تغییر در زمان آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا هنوز در شورای نگهبان بررسی نشده و این شورا نسبت به آن اعلام نظر نکرده است، بنابراین، مصوبه جدید مجلس شامل پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نمی‌شود و این دوره طبق قانون قبلی و از 12 شهریور آغاز به کار می‌‌کند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراها، تصریح کرد: در صورت بررسی مصوبه جدید مجلس درباره زمان آغاز به کار شوراها در شورای نگهبان و تصویب نهایی آن، ششمین دوره انتخابات شوراها از 14 مرداد آغاز به کار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *