جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
حکیمی‌پور:

ادعای «ویرانگر بودن قالیباف» مردم‌را جذب نمی‌کند!

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 535141
اصلاح‌طلبان بهتر از هرکسی می‌دانند که در اردوگاه جریان چپ، هماوردی برای تکرار قالیباف ندارند.
ادعای «ویرانگر بودن قالیباف» مردم‌را جذب نمی‌کند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ احمد حکیمی‌پور، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری دولتی ایرنا و در اشاره به اظهارات محمد هاشمی و برخی از چهره‌های جریان چپ مبنی بر اینکه قالیباف تهران را ۱۰۰ سال به عقب برده و اصلاح‌طلبان شورای پنجم باید ویرانه تحویل بگیرند! گفته است:
«دوستان بایستی از تجربیات چهار شورای قبلی درس بگیرند. یعنی قرار نیست ما همه چیز شورای شهر را از صفر شروع کنیم. اینکه هر گروهی که می آید بگوید گروه قبلی ویران کردند و همه چیز را به هم ریختند، درست نیست و مردم را جذب نمی کند. باید بیایند و بگویند وضع اینقدر بد بوده و ما می خواهیم اینقدر خوبش کنیم و فعالیت خود را انجام دهند.»[۱]
*فی‌الواقع حجم تخریب این روزهای جریان چپ علیه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و کارنامه ۱۲ ساله مدیریت جهادی او به قدری زیاد شده است که حتی آقای حکیمی‌پور نیز بعنوان یکی از منتقدان ردیف اول قالیباف کأنه در مقام دفاع از او برآمده است.
اصلاح‌طلبان طی روزهای جاری با اظهار حرف‌هایی مثل اینکه قالیباف تهران را ۱۰۰ سال به عقب برده است، شهردار و شورای جدید باید ویرانه تحویل بگیرند و پروژه‌هایی مثل پل طبیعت هم کار ما بوده نه کار قالیباف! تلاش می‌کنند تا فاصله پُرناشدنی خود با کارنامه قالیباف را تأمین کنند و با پا گذاشتن بر شانه‌های این فضای تصنّعی، به سمت انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ حرکت کنند.
به سخن دیگر اینکه قرار است تمامی قیام و قعود شهردار جدید تهران در حد اعلی مطلوب‌نمایی شود و به جای آن نیز ریز و درشت کارنامه محمدباقر قالیباف و حتی «کاشت گل‌های لاله توسط شهرداری تهران» نیز مورد تخریب قرار گیرد.
زیرا اصلاح‌طلبان بهتر از هرکسی می‌دانند که در اردوگاه جریان چپ، هماوردی برای تکرار قالیباف ندارند.
نکته قالبل تأمل در صحبت‌های حکیمی‌پور نیز آنست که بر خلاف توصیه وی مبنی بر اینکه بهتر است اصلاح‌طلبان به مردم بگویند که چه میزان از مشکلات مورد ادعایشان را بهبود خواهند بخشید! اما چپ‌ها پس از فتح شورای شهر تهران صرفاً به مقولاتی مثل تخریب قالیباف و اظهار نظر درباره حضور زنان در مناصب مختلف (غیر از شهرداری تهران) پرداخته‌اند و گویی در این زمینه دچار یک تجاهل خودخواسته طیفی شده‌اند.
البته بدیهیست که جریان خاص هرگز کار خطرناکی مثل «برنامه خود برای بهبود مشکلات مورد ادعا» را مرتکب نخواهد شد تا بوسیله آن در نزد افکار عمومی مجبور به پاسخگویی شود...

۱_ http://www.irna.ir/fa/News/۸۲۶۰۵۹۲۶
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *