جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پرسپولیس سوپرجام ایران را هم بالای سر برد

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 534752
علی علیپور در دقیقه 18، محسن مسلمان در دقیقه 65 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 84 (از روی نقطه پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند تا تیم حمید درخشان با موجی از مشکلات و بحران ها به لیگ برتر گام بگذارد
به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 21 امشب (جمعه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این بازی با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا برانکو دومین جام خود را به همراه سرخپوشان کسب کند. علی علیپور در دقیقه 18، محسن مسلمان در دقیقه 65 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 84 (از روی نقطه پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.
 
نفت تهران یکی از نمایندگان آسیایی فوتبال ایران نیز با شکست سنگین مقابل پرسپولیس هشدار جدی دریافت کرد چرا که شرایط نابسامانی هم دارد.
 
علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، شجاع‌ خلیل‌زاده،‌ حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان ( از دقیقه 88 حمیدرضا طاهرخانی)، علی علیپور، وحید امیری( از دقیقه 87 کمال کامیابی‌نیا) و مهدی طارمی(از دقیقه 74 سیامک نعمتی) بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بودند.
 
نفت تهران نیز با ترکیب میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی طاهر، فرید محمدی‌زاده، حسین جعفری، امیرحسین فشنگچی( از دقیقه 74 علی خدایی)، علیرضا عزتی، فرشاد هاشمی، علی میرخراط( از دقیقه 87 علی محمدی)، مجتبی حق‌دوست( از دقیقه 74 احمدرضا آزادی)، آرش شهامتی و عیسی آل‌کثیر به مصاف پرسپولیس رفت.
 
بیژن حیدری با همراهی علیرضا ایلدروم و  یعقوب حجتی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *