سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

طراحی «کارکارت» برای بازنشستگان حوزه کارگری

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 534749
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دولت خود را در مقابل بازنشستگان موظف می‌داند و مسئولیت سنگینی در این حوزه داریم و باید برای رفاه این افراد تلاش شود.
طراحی «کارکارت» برای بازنشستگان حوزه کارگری
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجدد هتل همای شماره یک مشهد مقدس اظهار داشت: توجه به حوزه‌های گردشگری و آی تی از مواردی است که در دستور کار دولت قرار گرفته و می‌تواند زمینه اشتغال زایی مناسبی را فراهم کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: توجه به تولید داخلی و حمایت از آن را در اولویت قرار دادیم و علاوه بر این براساس آمارها 700 هزار شغل سالانه در کشور ایجاد شده که در این میان بخش خدمات بیشترین سهم را داشته است.

ربیعی ادامه داد: بخش خصوصی نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز خراسان رضوی در حوزه‌هایی همچون گردشگری داشته است و ما نیز در این راستا آماده حمایت هستیم و با حمایت از طرح‌هایی مثل تکاپو و یا تاچسی زمینه برای اشتغال زایی 5 هزار نفر در مشهد و استان ایجاد شده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دولت خود را در مقابل بازنشستگان موظف می‌داند و مسئولیت سنگینی در این حوزه داریم و باید برای رفاه این افراد تلاش شود. خوشبختانه امروز رکود را تا حد زیادی پشت سر گذاشته‌ایم اما برای ملموس شدن آن نیازمند زمان هستیم.

ربیعی با اشاره به طراحی "کار کارت" برای بازنشستگان حوزه کارگری عنوان کرد: کارگران بازنشسته می‌توانند با استفاده از این کارت از خدمات رفاهی بیشتری برخوردار شوند و تخفیف‌هایی به آنها از این طریق ارائه می‌شود.
وی همچنین با اشاره به بازسازی پروژه هتل همای مشهد افزود: این پروژه اعتباری 35 میلیاردی به خود اختصاص داده است و از طریق سرمایه‌های تامین اجتماعی بازسازی شده است.

منبع: تسنیم

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *