جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
مقاوم‌سازی سکوها ادامه دارد؛

آزادی قبل از سوپرجام؛ کارگران مشغول کارند

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 534583
سکوهای ورزشگاه آزادی در فاصله 24 ساعت تا سوپرجام همچنان در دست ترمیم هستند.
آزادی قبل از سوپرجام؛ کارگران مشغول کارند

به گزارش جهان نيوز، دیدار سوپرجام فوتبال ایران روز جمعه به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ورزشگاهی که مرمت آن بعد از پایان بازی های لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آغاز شده و البته همچنان ادامه دارد.

ابتدای هفته مدیر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز در نشست خبری توضیحاتی را پیرامون وضعیت ورزشگاه آزادی ارائه کرد و تصاویری از وضعیت این ورزشگاه مهم فوتبال ایران منتشر شد. با این وجود اما در فاصله کمتر از 24 ساعت تا شروع فصل جدید فوتبال ایران با برگزاری دیدار سوپرجام هنوز سکوهای ورزشگاه آزادی ترمیم نشده و بخش هایی از این ورزشگاه در دست بازسازی قرار دارد.
در بازدید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه از ورزشگاه آزادی همچنان عملیات ترمیم بخش هایی از این ورزشگاه ادامه داشت تا احتمالا آزادی در دیدار سوپر جام تمام ظرفیت خود را برای میزبانی در اختیار نداشته باشد.
اتفاقی که باعث می شود تا استقبال هواداران فوتبال از این دیدار کاهش یافته و با ادامه این روند احتمالا در هفته های ابتدایی لیگ دو تیم پرطرفدار تهرانی برای استقبال از دیدارهای خانگی خود با مشکل مواجه خواهند شد.
 

 

 

 


منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *