پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

کشف سرنخ‌های جدید درباره قتل «آتنا اصلانی»

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 534568
نماینده مردم اردبیل در مجلس از کشف سرنخ‌های جدیدی درباره قتل آتنا اصلانی خبر داد.
کشف سرنخ‌های جدید درباره قتل «آتنا اصلانی»

به گزارش جهان نيوز، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت جریان قتل آتنا اصلانی که چندی پیش در فارس‌آباد استان اردبیل اتفاق افتاد، اظهار داشت: این حادثه باعث تأسف همه ما شد و مجلس شورای اسلامی هم در این موضوع ورود کرده و به صورت جدی پیگیر است.
وی افزود: قوه قضائیه هم به خوبی به این موضوع ورود کرد البته دادستانی و دادگستری استان اردبیل هم به صورت جدی و به شدت این موضوع را بررسی می‌کند. 
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هم در مجلس پیگیر علل این حادثه هستیم و سرنخ‌های جدیدی در جریان این حادثه به دست آمده است که امیدواریم در نزدیکترین زمان، تمام ابعاد این موضوع مشخص شده و فرد خاطی به سزای اعمال خود برسد. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خواهشا تصوير اتنا را مجاور قاتلش نشان ندهيد
Iran, Islamic Republic of
لطفا مجلس شورای اسلامی به ریشه مسائل هم ورود نماید
از جمله
چرا یک دختر در سن دبستان باید تابستان را همراه پدر دستفروشش بگذراند و نه مادرش؟
چرا چنینی کودکانی در فصل تابستان در محیط مدرسه جایی برای گذراندن تعطیلات توام با نوعی آموزش ندارند؟
چرا در یک ده به زور شهر شده که همه یکدیگر را می شناسند جایی عمومی برای نوشیدن آب و یا سرویس بهداشتی نباشد که مغازه یک فرد تبدیل به خانه مصیبت این دختر شود؟
آیا بار اولی بوده که این کودک اقدام به رفتن به مغازه مورد بحث می کرد؟ مگر مغازه مجاور که میوه فروشی است(به شهادت فیلم منتشر شده از دزدی قاتل) جای آشنایی نبود؟
آیا قاتل نسبتی با کودک ندارد ؟
آیا کودکان مشابه دیگری هم دچار درجات مصیبتی بدون قتل نشده اند؟
چرا پدر این طفل اجازه رفتن به مغازه برای نوشیدن آب را داده و در ماشین دستفروشی یک بطری آب نداشته است؟
اینقئر از این چراها زیاد است که مایه حیرت می گردد ولی چه می توان کرد که برای پوشانیدن اخبار سیاسی از قبیل توتال، پژو، حسین فریدون و نیاز به کسب رای اعتماد مسئله این کودک توسط همه از جمله نمایندگان، قوای مختلف، بازیگران هنری و سیاسی چنان بر ذهن جامعه مسلط می شود که قرار دادها امضا شود،آبها از آسیابها بیفتد و فرمایش ظریف که" اگر امریکا برجام را رعایت کند راجع به موارد دیگر هم می توان مذاکره کرد!!" اصلا مورد توجه قرار نگیرد.